Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Er så tungt og vanskelig å puste... har fått beskjed om at hovedblodåren som ligger i ryggen er under klem og derfor jeg har pustevansker/svimmel/miste følelse i kroppen... flere som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Hei. Jeg har også perioder hvor jeg føler jeg mister pusten , og blir skikkelig svimmel. Har fått samme forklaringen som deg angående pusten, også det at barnet sparker kraftig inn mot ribbbeina, det kan også gjøre at jeg blir tungpusta av og til. Det jeg synes er vanskelig er å finne gode ligge og sittestillinger, f eks å ligge i stresslessen greier jeg ikke mer, pga jeg kommer for langt bak og føler jeg blir kvalt av magen, og at luftveiene tetter seg.. skikkelig plagsomt! men men.. får vel holde ut de siste ukene. jeg er forøvrig i uke 33 nå
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Jeg har det på akkurat samme måte. Sliter skikkelig om dagen. Tvinger meg selv på jobben men kapitulerer etterhvert. Jobber som sykepleier. Holdt på å begynne å grine her om dagen da jeg måtte innom 5 avdelinger på jakt etter en medisin til en pasient. Ble sååå sliten. Sier det til legen min, men han bare måler blodtrykket og det er normalt lavt til å være gravid. Så lytter han på lungene og sjekker blodrosenten. Føler meg som en hypokonder når jeg er der. Er forøvrig i uke 35. Er så drittlei av å få høre at "du ser jo så godt ut". Men jeg føler meg jævlig og som en tungusten hval. Grrrrrr. Ikke greit dette jenter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå