Gå til innhold

Hvor mange har piercing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*rekke opp hånda*

1 i tunga

1 øverst i øret

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har

1 i øyebrynet

1 i overleppen

1 i tungen

3 i ørene

1 i navlen

men jeg har tatt ut alt som den 3 barns mor jeg er, har vokst fra det følte jeg. :)

Skrevet

jeg har hatt tre hvis det teller hehe... tunga (hadde den i 7,5 år), leppa og i tragus. Sistnevnte kapsla seg inn, så jeg måtte bare få den ut. Æsj

Skrevet

Jeg har i overleppen og 7 i ørene.

Skrevet

Vil tippe 95% minst har det av de som er her inne, men at de fleste bare har slike som jeg, nemlig de helt vanlige hullene i øreflippene ;-)

Skrevet

Hadde i nasa og øverst på øret..dem har jeg tatt ut, og latt gro. Jeg har bare "vanlige" hull i ørene nå.

Skrevet

Dumt spørsmål men tragus, er det den lille "flippen" i øret?

Skrevet

ja:)

øyenbrynet og tunga:)

Skrevet

i tunga...

Skrevet

Jeg.

Har 1 inni øret, 1 øverst på øret, har hatt 1 i tunga (tok ut for ca 6-7 år siden), og har egentlig i navelen, men tok ut fordi jeg er gravid.

Skrevet

Jupp, tragus er den lille greia inni øret ja ;)

Skrevet

Jeg har 1 i navlen.. Så noen i ørene. Er ikke sikker på hvor mange.. Men dere som har inni øret eller midt på øret, var det vondt? Har så lyst og ha der.. :)

Skrevet

12 i ørene

1 i underleppa

1 brystvorten

1 i navnlen

1 nesen

men den i navlen har jeg ute pga betennelse, den i brystvorta tok jeg ut når jeg ble gravid har ikke satt den i igjen, gidder ikke, og i ørene har jeg bare 4 i nå, mister alltid øredobber;)

Skrevet

Tragusen var ikke spesielt vond å ta.... Bare ekkelt med lyden av nåla som går igjennom kjøtt hehe. Men går så fort da, så rekker jo knapt å tenke på det før det er over.

Skrevet

Har i haken. Har tidligere hatt i øyenbrynet, nesen og navlen også.

Skrevet

1 i hvert øreflipp..hadde et øverst i øra også..men det er grodd igjenn

så har jeg i navlen..

Skrevet

Har tatt ut alle sammen, men jeg har hatt i navlen, tungen, øyebrynet (urk), tragus og øverst i øret.

Skrevet

Jeg synes den inni øret har vært den verste av de jeg har tatt. Har tatt 2 ganger i tungen og 2 ganger i navelen. Det knasa godt når han stakk nålen igjennom og det føltes ut som jeg skulle besvime, men kan hende jeg er ekstra følsom der, da

Skrevet

Hei,jeg har full ørene og en bitte liten i underleppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...