Gå til innhold

Navlepiercing og strekkmerker


Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det bra liksom`

har ett strekkmerke som faktisk ser ut som ett arr etter en piercing(exept, jeg har aldri hatt piercing der) og jeg har lit lyst på en navle piercing...men hvordan er det å ta piercing der det er strekkmerker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg skal gå bra.. Har ikke strekkmerker, men har piercing. Bare litt løs hud der den er, men det går helt fint :)

Skrevet

hehe, ja for jeg har veldig lyst på en....

men off...magen ser ikke ut....for det første er den noen hakk større enn hva den skulle ha vært, + de jævla strekkmerkene...spørs om jeg tør å ta da....skjemmes når jeg må brette opp for disse piercerne....

Skrevet

Jeg har også strekkmerker og skal ta navle piercing..

Men jeg tenker at det kommer til å se bedre ut med litt pynt på magen.. da kan man kanskje se litt bort ifra strekkmerkene :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...