Kirsebæra Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Går det bra liksom` har ett strekkmerke som faktisk ser ut som ett arr etter en piercing(exept, jeg har aldri hatt piercing der) og jeg har lit lyst på en navle piercing...men hvordan er det å ta piercing der det er strekkmerker?
2blå og ?? i magen Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Det tror jeg skal gå bra.. Har ikke strekkmerker, men har piercing. Bare litt løs hud der den er, men det går helt fint
Kirsebæra Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2008 hehe, ja for jeg har veldig lyst på en.... men off...magen ser ikke ut....for det første er den noen hakk større enn hva den skulle ha vært, + de jævla strekkmerkene...spørs om jeg tør å ta da....skjemmes når jeg må brette opp for disse piercerne....
Slalotte Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Jeg har også strekkmerker og skal ta navle piercing.. Men jeg tenker at det kommer til å se bedre ut med litt pynt på magen.. da kan man kanskje se litt bort ifra strekkmerkene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå