♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 filmen passion of the christ (veit ikke om det skrives sånn da) på tv...??? mener jeg så det i avisa at det var i dag på viasat4....???
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Var det ikke på Zebra da? Kl 20.55....
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Jepp, mission to Mars på viasat 4.
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2008 okey...bare jeg som surrer litt da...hehe...:o9 tenkte jeg skulle gi den en sjangse c... er den bra eller...??? jeg er så absolutt ikke kristen da...hehe....)
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Aner ikke. Tenkte å ta en titt på den jeg også. Var jo en del oppstyr om den da den kom....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå