ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Har prøvd ei stund og har mistet flere ganger, men gynekologen sier at alt er i orden med oss begge så det er bare å prøve til det sitter! Kan dere se når det kommer til å sitte ei spire hos meg, og hvilket kjønn det blir? Er født 11.05.67 Mannen min 17.06.66
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. mars 2008 Ingen som ser noen graviditet på meg snart?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Får opp ei jente på deg.Men ser ut som hun ikke sitter får i mai nå.
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2008 Tuusen takk igjen for svar Aurora! :-) Du har spådd jente på meg før og det har flere også gjort, så håper hun sitter snart! :-) Er nettopp ferdig med mensen og sist syklus var på ca 43 dager så det kan stemme veeldig bra at jeg blir gravid i Mai, eller at jeg tester positivt på graviditetstesten i Mai! :-) Fortsatt god Påske til deg og dine! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå