Gjest Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Leste at ei mente barnetv er så mye mer skremmende for tiden. Stemmer det? Eller er det som med Pompel og Pilt, at av og til skremmer barnetv ved uhell vettet av deg. Fordi de ikke tenkte seg skikkelig om, ang hvordan ting kunne oppfattes av et barnesinn? Eller tar jeg feil nå, og er ingen andre traumatisert av den serien? ;o)
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Jeg var vettskremt av Pompel og Pilt! Grøss! Det fester seg godt i ett barnesinn ja!
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Hehe jeg ble aldri skremt av pompel og pilt=) Og jeg digga Hr.Nelson og Pernille!! Jeg har forøvrig jobbet som personlig assistent for barnebarnet til ekteparet Mykle som laget serien.
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Fortell dem at de skylder meg penger til psykologtimer!
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Hehe jeg har sett disse figurene, og må si de ser litt..Ja..Ekle ut? Rart å se dem på ordentlig
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Akkurat pompel og pilt ble vel like mye elsket som hatet. Jeg er for ung, så har ikke sett den før i voksen alder. Ungene mine blir ikke redd for noe på barnetv iallefall. =)
Rumpleteazer Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 Pompel og pilt var og er skummelt, vil ikke la mine barn se de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå