simba>>>3gutter Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 at når menn skal ta seg ett par øl sammen, så er det ikke ett par, men sixpack. ++++. I alle fall min mann, det er ikke ofte han drikker, men noen ganger når han sier ett par øl hos naboen kommer han sjanglende hjem, langt på natt.
Madde/sommergutt:) Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Er vel mer et ordtak, enn bokstavelig ment vil jeg tro:)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 hmmm.. høres kjent ut:) hehe.. Par pils , par timer, blir fort mange timer og enda mer øl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå