¤3M¤ Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Hvilke farge bruker dere på øyen skyggen?? Bare nysjerrig jeg
Trulte76 Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 brunfarger under..litt gull innerst og blå eller grønn ytterst visst du skjønner Eller bare brunt/gull..jeg har litt gullfarger innerst ved puppillen hehe..sminketips jeg fikk da jeg og klubben min meldte oss på sminkekurs..
cherry coke Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Hehehe...trodde der stod "sminketips jeg fikk da jeg og GUBBEN min meldte oss på sminkekurs"=)
line_n & sara Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 bruntoner, noen ganger mørkt, andre ganger lyst, og noen ganger kobber-ish!
OsloMor Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Grå, grønn, lilla, rosa og kald brun med kobber i. Elsker Mac sine øyeskygger, de har jo virkelig alle farger der også:-) (Skjønt, så treg som jeg er blitt så bruker jeg øyeskygge bare til fest:))
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 Bruker igrunn det som står til klærne jeg har på meg... Går mye i bruntoner egentlig. Men jeg bruker også fargeliser og bytter de også med antrekk innimellom, så jeg er kanskje ikke så veiledende likevel. (siden ingen omtrent har sett min ekte øyenfarge de siste, tja 5 åra?!)
2 tette - med flette Skrevet 21. mars 2008 #9 Skrevet 21. mars 2008 Bruker ferskenfarge eller duse bruntoner Liker det så naturlig som mulig, men ferskenfarge frisker opp litt!
Dollywood Skrevet 21. mars 2008 #10 Skrevet 21. mars 2008 hehehe, jeg leste også gubben med en gang 'lol'
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå