Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke farge bruker dere på øyen skyggen?? Bare nysjerrig jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grålilla eller gyldenbrun ;-)

Skrevet

brunfarger under..litt gull innerst og blå eller grønn ytterst visst du skjønner :)

Eller bare brunt/gull..jeg har litt gullfarger innerst ved puppillen hehe..sminketips jeg fikk da jeg og klubben min meldte oss på sminkekurs..

Skrevet

Grønn, lilla, rosa og gull/brun.

Skrevet

Hehehe...trodde der stod "sminketips jeg fikk da jeg og GUBBEN min meldte oss på sminkekurs"=)

Skrevet

bruntoner, noen ganger mørkt, andre ganger lyst, og noen ganger kobber-ish!

Skrevet

Grå, grønn, lilla, rosa og kald brun med kobber i. Elsker Mac sine øyeskygger, de har jo virkelig alle farger der også:-)

(Skjønt, så treg som jeg er blitt så bruker jeg øyeskygge bare til fest:))

Skrevet

Bruker igrunn det som står til klærne jeg har på meg...

Går mye i bruntoner egentlig.

 

Men jeg bruker også fargeliser og bytter de også med antrekk innimellom, så jeg er kanskje ikke så veiledende likevel. (siden ingen omtrent har sett min ekte øyenfarge de siste, tja 5 åra?!)

Skrevet

Bruker ferskenfarge eller duse bruntoner :)

 

Liker det så naturlig som mulig, men ferskenfarge frisker opp litt!

Skrevet

hehehe, jeg leste også gubben med en gang 'lol'

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...