~~DoraDora~~ Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Sikkert ingen av dere som husker meg uansett, men jeg sier det nå allikevel jeg ;-) Hehe Tidligere var nicket mitt *Dillå* (Er lei av det nicket nå)
lenej :o) Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 jepp, husker deg, du er hun som mente alle barn skulle få leke med duplo i selskap ;-) (derfor eg huske deg..)
~~DoraDora~~ Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2008 Hehe ok :-) Lenej : ....men jeg er fortsatt enig i at gebursdagsbarnet skal få åpne gavene selv da... at gjestene overtar den biten uten å bli stoppet av sine foreldre er helt uhørt. Men at gjestene bør få leke med gaver som ikke kan gå i stykker, er fortsatt en mening jeg står for ;-) Hehe Oktobernurket : Håper du husker det positive fra meg, og har glemt det eventuelt negative. Hehe
petite fleur Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Åja, det innlegget der husker jeg! Jeg er helt enig med deg, skravlekjerringa ;-)
Mayken Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Husker å ha sett nicket ditt ja. Men ikke noe annet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå