Gå til innhold

Nå har jeg bytta Nick...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert ingen av dere som husker meg uansett, men jeg sier det nå allikevel jeg ;-) Hehe

 

 

Tidligere var nicket mitt *Dillå* (Er lei av det nicket nå)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, husker deg, du er hun som mente alle barn skulle få leke med duplo i selskap ;-)

(derfor eg huske deg..)

Skrevet

Husker nicket Dillå ja, ;-)

Skrevet

Hehe ok :-)

 

Lenej : ....men jeg er fortsatt enig i at gebursdagsbarnet skal få åpne gavene selv da... at gjestene overtar den biten uten å bli stoppet av sine foreldre er helt uhørt.

 

Men at gjestene bør få leke med gaver som ikke kan gå i stykker, er fortsatt en mening jeg står for ;-) Hehe

 

 

Oktobernurket : Håper du husker det positive fra meg, og har glemt det eventuelt negative. Hehe

Skrevet

Åja, det innlegget der husker jeg! Jeg er helt enig med deg, skravlekjerringa ;-)

Skrevet

Husker å ha sett nicket ditt ja.

Men ikke noe annet:)

Skrevet

He he , vi er nok på nett ja......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...