☆Anonymia☆ Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 haahharhaha går på nrk super nå....ler meg ihjel jeg...RETT OG SLETT!!!!
petite fleur Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Den er bare SÅ kul ;-) har kjøpt den forlengst og ler like rått hver gang jeg ser den ;-D
Lykkeliten og jeg Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Den er kjempemorsom. Han onkelen er bra kul, hehehehe
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Ja, og jeg syntes den var latterlig.... Skal mer enn banning til for å more meg, men min kjære digger den da, så jeg blir tvunget til å se den nå og da likvel *blæh*
lenej :o) Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 ja, har sett den, har den faktisk.. men aner ikke hvorfor.. syns den va så sinnsykt teit. må være laga av noen som har heeelt anna humor enn meg da.. for det der va bare teit...
Lykkeliten og jeg Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Må innrømme at gubben ler betraktelig mer enn meg da ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå