mto2 Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 I dag har eg 19 dagar att til termin, og har vore på 1,5 km skogstur med guttungen på 2,5 (han går med skinner, og det er derfor ekstra krevjande å ha med på tur). Kjenner det godt i bekkenet og ryggen no, men det var absolutt verdt det Og eg får seie som guttungen pleier å seie: "eg klarte da".
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 ja da har lov til å være stolt både av deg selv og den lille gutten din,flinke har dere vært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå