Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 å ha en å legge meg sammen med om kvelden, ansikt til ansikt.. gjorde det slutt for tre mnd siden og vi deler seng sammen ennå..sover rygg mot rygg..OG SPARER STATEN FOR BARNETRYGD!!! Mne gud som jeg gleder meg til å treffe en ny mann å dele livet og sengen med..alle har et nærhetsbehov, iallefall jeg..og det er så slitsomt etter så mange år i et forhold, å ikke ha den nærheten;(
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Det er mange av oss som savner dette ja.....men vil tro det blir bedre for deg når dere ikke bor sammen lenger.....det sliter veldig sove i samme seng og ikke være sammen....DA er iallefall behovet for nærhet enda verre... Var selv i et ekteskap i 10 år!!! så overgangen til å bli alene er tøff....men gi deg selv tid til å være alene litt...er faktisk lettere når man er helt alene...enn å ha en i senga som man vet det er slutt med.. Det dukker nok opp en ny skal du se....det er bare lurt å ikke stresse med det.... Men savnet....ja det kjenner man......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå