Gå til innhold

dreamer:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei dreamer:-)

Jeg har noen spørsmål som jeg lurte på om jeg kunne stille deg, for du vet så mye.. Håper det er greit.

- Jeg har hatt unormal høy temp etter tr denne pp. Er på cd 9 i dag og ligger 0,3 grader høyere enn jeg pleier. Har gjort det helt siden tr, og dette er langt fra vanlig! Hva tror du dette kan bety?

- Hva er egentlig salvie te godt for?

- El-testene viser ALLTID en strek når jeg tester. Viser svak hele mnd, men sterk dagen før el. Er dette normalt?

Vet ikke om du kan svare på alt dette jeg, men drister meg til å

spørre;-)

Så må du ha en super påske!!!!!!!!! Klem fra M-79:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!:)

Så koselig at du spør!

Noen sykluser har jeg høyere temp enn vanlig, og det kan tyde på at man ikke får EL. Men noen ganger så er det bare tilfeldig. Har du tatt graviditetstest? Kan jo faktisk hende at du er gravid selv om du hadde TR. Eller hvis du er litt forkjøla eller noe sånt, så kan det også gi en stigning i tempen.

Salviete skal øke fruktbarheten;) På hvilken måte er jeg litt usikker på, men jeg merker at EL-slimet blir litt tynnere og det murrer mer i magen enn når jeg ikke drikker det. Men har desverre ikke noe bedre forklaring på hva det er godt for. Det skal bare drikkes fra TR til EL:) Mannen kan også drikke det.

Det er helt vanlig at EL-testene alltid viser to streker, det er fordi man alltid har et visst nivå av LH hormonet i kroppen:)

Håper du fikk noe fornuftig ut av dette;)

Ha en super påske du også!!!!!!

Klem

Skrevet

Tusen takk dreamer!!!!! Du er en superknupp:-) Det hjalp veldig!!!!!!!!!

Har tatt graviditetstester ja, for jeg tenkte at jeg kanskje kunne være gravid jeg også. Men de var nok negative. Tok en i går. Så det er ikke lenge siden. Å jeg håper jeg får eggløsning denne pp som vanlig! Kjipt å hoppe over en pp på den måten!

I forhold til salvie te og el testen bekreftet du akkurat det jeg trodde:-) Så det er glimrende, for da er jeg sikker:-) Er ekkelt å gå rundt å være bekymret for at noe er galt. Så da er det godt å få det avkreftet!

Tusen tusen takk for hjelpen!!!!!!!!

Stor klem:-)

Skrevet

Bare hyggelig!!!:) Håper du får EL og at det blir en liten spire på deg denne pp´n:) Krysser fingrene for deg!

Stor klem:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...