Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei jente på småtroll skriver at hun er lei seg, en venn har kalt henne feit etter endt graviditet for 10 mnd siden. Han sier at kiloene er jo sånn som kommer FØR man føder og ikke etter.

Fy faen så slemt å si sånne ting!!

Ifjor fikk jeg høre noe lignende, mannen min måtte vel være bra misfornøyd nå?

Stakkars uopplyste menn uten barn, som ikke vet hva det vil si å være gravid, og å få barn med alt det tilhører. Tenk det sjokket de selv får når de får barn og konen/kjæresten "mister" ungdomskroppen!!

Jeg vil si til dere alle sammen at uansett om folk sier ting til dere, og folk er misfornøyde med dere, så ikke hør på de!!

Som Ung Kvinne skrev, du er nydelig uansett.

Dere er bra som dere er alle sammen, kiloer kommer og kiloer går, men barn består - og er mannen din en fin fyr, så blir han og. Kropp er ikke alt!

Vær stolt av den du er! ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så fint innlegg =D

Skrevet

Takk, kjente jeg ble veldig sint av det han hadde sagt til henne. Fryktelig stygt!

Skrevet

Er enig...

Men vil legge til den tanken som slo meg når jeg leste innlegget.

Hun skriver at dette er en venn. Da tenker jeg som så at enten er ikke vedkommende en faktisk venn, noe som er mest sannsynlig, siden hun ble så såret. (og formuleringen IKKE var god)

Eller så kan dette ha vært en veldig god venn. Jeg har nemlig en slik bestevenn som er smertlig ærlig med meg, og sånn vil jeg ha ham. Jeg vil han ærlig skal si fra når jeg har lagt på meg, de dagene jeg virkelig ser ut som et takras osv.

Fordi jeg vet han ikke gjør det for å såre meg!

Men det er ingen unnskyldning for den vennen nevnt i tråden på småtroll asså, for HI har jo vært syk! Og det er for kort tid siden fødsel til at hun skal være i lage igjen...

Skrevet

Ja, selvsagt! Jeg hadde aldri sagt noe sånt til en som faktisk egentlig "nettopp" har født. Hun har som du sier også vært syk i tillegg.

Leser litt i tråden der nå og syns veldig synd på henne. Jeg tror kanskje ikke folk har helt antenner på hva man sier. Tenk å spørre henne hva mannen syns om dette?!! Jeg fikk helt SJOKK.

Jeg skjønte ikke hva du mente med det første "ikke vedkommende en faktisk venn" mener du da en dårlig venn?

Syns uansett man kan velge sine ord med omhu, ble lei meg da jeg leste innlegget.. Særlig når hun skriver at hun trener og spiser sunt. Jævla slemming .o(

Skrevet

sambo driver å kaller meg tjukka men jeg må bare le av det :P jeg veier 87,1 kg pr dags dato pga graviditeten og har enda 6 uker igjen før jeg føder men tenker på hva jeg kommer til å gjøre hvis han fortsetter med å kalle meg det ETTER jeg har født hvis jeg ikke har gått ned noen kg, da blir det krig i hus da!! jeg har sjeldent hørt at jeg er vakker osv fra sambo, men lurer fremdeles på hvorfor han er ilag med meg og hvorfor han har gått tilbake til meg etter at det har vært brudd 2 ganger..

Skrevet

Så jævla koselig sagt av ham da. Det hadde jeg ikke funnet meg i. Gravide er ikke feite. Er de det så er det faktisk ikke rett tid eller sted og si sånt.

Skrevet

Jepp, en dårlig venn! (altså ikke en venn egentlig, dersom man sier slikt.. Dårlige venner er forøvrig heller ikke venner i min verden)

Synes synd på henne ja, dårlige antenner på denne "vennen" hennes:(

Skrevet

Det som gjør meg mest lei meg er at hun ikke trengte dette virker det som, hun virket veldig lei seg;o( Tenker så fælt på at hun kanskje kommer til å få det vondt nå. Er nok fordi jeg hadde fødselsdepresjon sist, og når jeg så innlegget tenkte jeg at det her var dårlig timing av ham. håper alt går bra med henne ;o(

Skrevet

Men jeg må jo le litt da for han holdt jo ut med meg etter fødsel nr 1 :P men er ikke sikkert at jeg er like heldig å gå ned til 70 kg som forrige gang.. og han så meg jo ikke på 10 mnd (fra jeg var 2 mnd på vei til snuppa var 4 mnd født (fødte 1 mnd for tidlig..) pga samlivsbrudd nr 1..

Håper han ikke er sånn etter at jeg har født nå da for da tar jeg på tupp-han-i-rævva-sko å hiver han ut! Siste jeg trenger etter en fødsel er å høre hvor fæl og stygg jeg ser ut :P

Skrevet

Herregud... han må jo mangle mye på ei krone han der da. Dust!!!

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvordan det er å være alenemor, men med sånn fyr hadde jeg nesten vurdert å bli det igjen..

Skrevet

Det er jo travelt med barn når man er alene selvsagt.. spesielt når man ikke har lappen og bor litt øde , så tenker meg åssen det blir med 2 barn isåfall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...