Gå til innhold

Når begynte Home&Away i norge??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og gikk det på tv2? For jeg får det ikke til å stemme...mener det har gått i 19 år (1989), men tv2 har jo ikke eksistert så lenge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener det begynte i 1995%1996, jeg husker det begynte da jeg gikk på gymnaset og det var rundt da.Men serien har sikkert gått lenger i Australia.

Herregud hva jeg egentlig husker, he-he;-).

Skrevet

den starta jo i 89 i australia. mener å ha lest at tv2 starta med å sende den med en gang de ble oppretta. også må du jo huske på at norge ligger ca 2år bak dem eller noe

Skrevet

Husker hvertfall det gikk da var 13 år, og det var i 1995. =)

Skrevet

Jeg mener jeg husker det fra 93, da hadde jeg nettopp begynt på ungdomskolen og fortet meg hjem for å se på! :-)

Skrevet

Du tenker på "Helen og gutta" du, Mersa,Magnus og bamsemumsen;-0!

Skrevet

hahaha! Ja de og! Det var kvalitetserie det! Men var Home&Away og mener jeg :-)

Skrevet

Ja, herregud foe en serie, fulgte med hver dag ja.

Men best husker jeg Angela/My so called life... Ble så utrolig skuffet den dagen Corky (han med down syndrom.) begynte istedenfor.

Jeg forventet Jared Leto-IKKE Corky:-)

Skrevet

JAAA!!! Angela!!! Åhhhh....Var jammen mange grunner til å forte seg hjem!

:-D

Skrevet

søstera mi mener det gikk på tv3 til å bgynne med, for hun måtte til ei veninne for å se det pga hadde ikke tv3...

Skrevet

Ja, jeg vet:-)! Ikke noe problem å få meg til å komme rett hjem fra skolen heller. Pleide å blande meg et stort glass med Nesquick og melk (var favorittdrikken da) og benke meg foran tv'en, ikke ulikt livet nå-he-he:-0!

Skrevet

23 september 1996. Da sendte de første episode på tv2. Så gikk den noen år på tv3 før den tid.

Skrevet

PS: Vet det med sikkerhet, sjekket gruppen Home and away på nettby, der ei hadde sendt mail til Tv2 og spurt.

Skrevet

Fantastisk detektivarbeid! :-) Nå får vi sove i natt!

Skrevet

Hehe, ikke så vanskelig.

Er aktiv på gruppa der, så sjekker me jevne mellomrom, og huska at jeg hadde lest om det... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...