Retro-mamma Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg skal ta ut spiralen eller ikke. Har en jente på 2 år - og tiden går og biologiske klokka tikker - og jeg ønsker meg jo minst 3 barn... Men livet er så "fritt" nå med "bare oss tre i heimen. Jeg klarer bare ikke bestemme meg..... Det er så mye som skal "klaffe". Jeg planlegger for mye.... Hm.... Mannen er klar som et egg - hi hi. Men er jeg....?
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Kos med søsken da =) Spess når aldersforskjellen ikke er sååå stor, så jeg stemmer for å ta ut spiralen
Nusse_83 Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 bare å gi på sier jeg da:) hehe men vil jo gjerne ha en til selv snart. Det er jo veldig greit med tre år mellom ungene da. Men du må se selv:) Men det skal være sagt at det er ikke lange tiden før du blir vandt til tanken på at dere blir fire, og unger har jo godt av noen søsken å leke med koz dere uansett
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 TA DEN UT! hehe, neida, eller joda, jeg ville tatt den ut. enig i at livet med bare tre i familien er herlig og nokså fritt, men tenk så deilig for den dere har å få en å dele alt med, og så deilig for dere at de har hverandre å leke med, og vokse opp sammen med.og for dere å å kjenne dobbelt opp med den kjærligheten dere har og får og gir:) en annen ting er at jeg skjønner det kan være vanskelig å tenke at man er klar for det, ikke alle blir det- ikke mannen he ri huset hvertfall;) noen ganger må man bare hopp ei det liksom. du kan jo ta ut spiralen ogi første omgang være på at det som skjer, det skjer. også kanskje du vil prøve litt mer ordentlig etterhvert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå