ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Sambo har malt alle dørene i gangen- også den inn til rommet til dattera vår. Prøvd å lufte, men det lukter ennå- også på hennes rom. Og hun SKAL ha døra oppe. Er vel ikke bra for henne å sove i den lukta? Hun er 2 år.
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Malingstanken eller malingsstanken? Ingen av dela er vel egentlig så veldig bra forøvrig;)
Gulosten™ Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Jeg hadde flytta henne, stank eller tank - det er ikke så veldig bra når det er nymalt....
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Stanktank kanskje?! *flire* Kan du evt åpne vinduet da? Holder hun seg under dyna liksom?
Retro-mamma Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Men jeg kan tenke meg dørene dine ble suuuperfine :-) Så flink mann du har da. Da får heller ungen drømme om en maler inatt.
engajente Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 ikke bra å sove i, får hodepine bare av tanken på malingslukt, hvis du har rå løk i huset del den i to og legg den på rommet. fjerner lukt.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. mars 2008 Ingen rå løk og oppdrive. Og å flytte henne er helt dødfødt-da kommer hun ikke til å sove et sekund. Har vinduet hennes oppe, men un holder seg ikke under der særlig lenge, nei... Ja, mannen gjør nå så godt han kan
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 21. mars 2008 #9 Skrevet 21. mars 2008 Jeg hadde aldri latt henne ligge i malingslukten....
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #10 Skrevet 21. mars 2008 Det får nå heller være for i natt.. Hun dævver ikke...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. mars 2008 Var ikke SÅ ille, når jeg var der inne nå... Eller kanskje det bare er jeg som ahr begynt å vende meg til lukta...
Nickeguri Skrevet 21. mars 2008 #12 Skrevet 21. mars 2008 Jeg hadde flytta henne, om det så innebar at hun hadde våkna. Selv malte jeg en dørkarm med vannbasert maling (Lady) for et par uker siden, men måtte gi meg når jeg var halvferdig fordi jeg ble så svimmel (etter en halv karm.....). Holdt på å falle ned trappa. Ør i hodet i flere timer etterpå. Har tidligere også reagert tilsvarende på vannbasert maling. Mulig jeg er ekstra sensibel på maling, men utsetter i hvert fall ikke barnet mitt for det. Bedre å være på den sikre siden, syns nå jeg. Tror jeg ville gitt det noen dager før hun fikk sove på rommet sitt igjen. Men det er nå meg.........
manonym Skrevet 21. mars 2008 #13 Skrevet 21. mars 2008 Du reagerer nok mye mer på maling enn det som er "normalt" ja. Går sikkert fint sier nå jeg=)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 21. mars 2008 Men det er jo ikke malt på rommet hennes, selvom det kommer lukt inn der. Så i morgen er iallefall lukta borte. Og som sagt er det ikke så ille nå.
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #15 Skrevet 21. mars 2008 Du kan lese om maling på sintef sine sider, men det er ikke spesielt hyggelig lesing om dere har brukt oljemaling. Hadde flyttet barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå