frøkenfryd:) Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 er helt sjokkert over hvor sint gutten min er. han får kraftige raserianfall og jeg klarer ikke å nå inn til han. kan vare i 10- 15 min. er dette normalt da?
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Og forøvrig ekstra moro i butikken midt i verste "rushet"
Sjefsmegga Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 hehe..høres veldig kjent ut det der ja...høres ut som godt gammeldags trass.. :-DDD
frøkenfryd:) Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. mars 2008 forresten så bite, klorer og slår han. tok en jafs av kinnet mitt i sted. blir så fortvilet
Aga:-) Skrevet 21. mars 2008 #10 Skrevet 21. mars 2008 En måte å se på det på er at han er helt i rute i forhold til en sunn og naturlig utvikling mot et selvstendig og oppegående menneske:)
Aga:-) Skrevet 21. mars 2008 #11 Skrevet 21. mars 2008 Når det gjelder biting, slag og kloring: Det er også vanlig atferd, men ikke en atferd som skal aksepteres. Forklar ham så godt du kan, bruk enkle ird på en rolig og skånsom måte at det ikke er lov. Jeg sier til mine unger at det er helt lov å bli sinna, rasende o.l., men det er aldri lov å gjøre vonde ting av den grunn.
manonym Skrevet 21. mars 2008 #12 Skrevet 21. mars 2008 Uff, har en sinnatagg på 14 mnd selv... Har ikke slike anfall du beskriver da, går over med en gang som oftest, av og til tar det noen minutter. Og han slår og kliper.....
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #13 Skrevet 21. mars 2008 Hehe hadde vel vært mer unormalt om han IKKE hadde det Tuppa her kan bli sint som en furie, det har hun kunnet siden hun var rundt året. Når han er 18 mnd så er han jo ikke så liten lenger, er vel toårstrassen som er på vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå