Klippskare Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Hei alle sammen Jeg fikk operert inn silikon i brystene mine for under 2 uker siden. (260 ml i hvert bryst for dem som lurer.) jeg lurer på når man kan begynne å bruke vanlig push up bh, MÅ man gå med sports bh lenge? hva kan skje om man begynner med vanlig bh for tidlig? klarer ikke finne noe svar på dette noen plass, så hadde blitt veldig glad for svar
Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Hei ) Jeg har ikke silikon og har ikke noe eksakt tall til deg, men jeg synes å ha hørt at det er ganske mye lenger enn 2 uker ja. Ring sykehus eller klinikk.
Klippskare Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2008 Takk for svar hmm.. ja, er vel egentlig det. jeg lurer på hva faren er om man bruker vanlig bh tidlig. jeg klarer ikke la vær. så jeg måtte ha vanlig bh på meg idag =p noen andre som vet? så jeg kanskje slipper å ringe klinikken..
♥Mamma`n til lille Kasper♥ Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Hei, Jeg fikk beskjed og gå med det sports bh i 4-6 uker. Så kunne jeg bruke bh uten spile om jeg skulle noe osv. når stingene har grodd osv kunne jeg bruke vanelig bh. men hvor tok du det?
Klippskare Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2008 hmm... ok! men jeg føler ikke noe vondt i arrene mine med å bruke vanlig bh, iallefall ikke idag, så kanskje man kan gjøre det alt eller som man føle? jeg tok det på osloplastikkirurgi.
♥Mamma`n til lille Kasper♥ Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Ja men hvis det ikke er vondt går det sikkert greit.. Men for å være på den sikre siden kan du jo høre om det er ok med der du tok det:) 2 uekr er jo ikke så lenge siden liksom..
Twintipp og himmelblå Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 DU må gå med sports bh i 6 uker for at brystene skal forme seg riktig.. Husker jeg ringte til klinikken for å spørre om jeg kunne ha på vanlig bh etter 4 uker en kveld, og det var ok.. Men, ikke lenger enn så. Push up bh skal man vel vente med i 3 mnd. tror jeg.. Skjønner du er utålmodig, var det selv, he he. Men, lønner seg å følge de riktige retningslinjene for et best mulig resultat.
tante grusom master of law Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 Signerer twintipp! Det er veldig viktig å gå med sportsbh så lenge som mulig, ellers kan de bli deformerte!
Monajenten Skrevet 21. mars 2008 #9 Skrevet 21. mars 2008 Har en bekjent som heller ikke klarte å la være å gå med vanlig bh etter et par uker, for hun ville vise frem de nye puppene sine. For å si det sånn, er de ikke noe særlig å hverken se eller ta på nå.. Steinharde og ikke så veldig fine..
Tusenbein08<3skrukketroll2010 Skrevet 14. april 2008 #10 Skrevet 14. april 2008 hei! et lite spm: var det ålreit å forstørre brystene der du gjorde det? er du fornøyd? skal gjøre det, men er i tvil om hvem klinikk jeg skal velge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå