Gå til innhold

flere som skal ha planlagt keisersnitt her???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere fått datoen for den store dagen?

har dere valgt da å fortelle det til familie og venner?

'

vi har ikke fått dato enda, men får det i neste uke....

jeg har egentlig ikke så veldig lyst å fortelle det til noen, det blir vel nok å tenke på uansett tenker jeg, så for å slippe oppi det hele en masse telefoner og mas....

er jeg egoistisk nå????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du slipper jo masse telefoner og mas ved å si datoen, da. Da vet de jo at det ikke skjer noe før den dagen og at de vil få beskjed når alt er vel.

Skrevet

Fikk vite i går at jeg fikk planlagt ks. Har fortalt det kun til de nærmeste.... Har fått dato den 15 april..

Skrevet

jeg har fått planlagt keisersnitt den 15. april..

syns ikke du er egoistisk..

hele slekten min vet at jeg skal ha keisersnitt, og noen av dem begynner å mase om hvorfor jeg skal det, og at det er bedre å føde normalt å greier.. så hadde tidd om det jeg hvis jeg hadde visst hvordan det ble..

gjør det du syns er best..

lykke til

Skrevet

vi beholder dato hemmelig for folk. men har fått datoen 18 april da.

tenkt som så at hvis vi jeg er i form vil jeg ha besøk på sykehuset, hvis ikke sier vi ikke noe før vi drar hjem evt.

har kun fortalt til de nærmeste som mamma og svigermor.

og orker ikke det maset om hvorfor ks osv. heldigvis mener de fleste at jeg burde hatt det da men alikevel hemmelig. er barn nr 2. vesla vår er 1 år 1 april iår

Skrevet

hvorfor har dere planlagt keisersnitt? Må bare spørre... Syns det er så alt for mange som får innvilget dette uten noen "grunn". Sier ikke at dette gjelder dere!! Men har noen venninner som fikk innvilget k. snitt fordi de ikke ville ødlegge underlivet pga partnerbytte.... Da blir jeg sjokka!

Skrevet

for min del er det medisinske årsaker....dårlig hjerte!!!!

mange får innvilget ks pga traumer fra forrige fødsel, bekkenløsning, seteleie,tverrleie, alene med magen, overgrep, sykt barn, vanskelig svangerskap, risikosvangerskap, fødselsangst!!!

mye vi ikke vet......

Skrevet

Har fått dato, og vi har sagt det til de nærmeste. Ikke at jeg hadde brydd meg om de skulle reagere, men de har tatt det veldig positivt :))

Skrevet

Jeg for min del har fødselsangst..gidder ikke gå mer inn på det, for synes ikke andre har noe med hva jeg gjør eller ikke. (Vet at du "et lite barn i magen" sikkert ikke mente det sånn altså. Men jeg har en ordentlig grunn.

Skrevet

Skal ha ks nå på tirsdag den 25 mars. Har fortalt det til familie og venner, alle tar det positivt! dette er min nr 2...skal ha ks pga rift sist..alt gikk fort og jeg har en del plager etter det. Vil ikke risikere å bli *ødelagt* der nede..bak...er jo bare 23 år. Bleie kan vi vente med til vi blir gamle=) Lykke til alle sammen=) God påske=)

Skrevet

Blir antagelig planlagt keisersnitt pga små mål/skjevhet i bekken. Har sagt det til fam og venner. Tenker at det blir mindre mas =)

(Nå slipper jeg jo diskusjoner på hvorfor jeg skal ha ks siden det fysisk kanskje ikke er mulig for meg å føde vaginalt)

Skrevet

Jeg skal ha planlagt ks den 7. april. Har fortalt det til familie og venner, ser ingen grunn til å holde det hemmelig. Men så er ikke jeg så hemmelig av meg heller da ;)

Skrevet

Håper ingen tok seg nær av at jeg er noe "kritisk" til k.snitt. Men dette gjelde kun de som egentlig ikke har noen grunn, men vil slippe smerte osv... Ser jo at dere har ulike grunner alle sammen, og i mine øyne er ikke dette tullete altså!! Om det er fysiske eller psykiske grunner spiller ingen rolle. er jo bare flott at dere får hjelp til å føde barn!! Hvem vet, kanskje det ender med k. snitt på meg også av ulike grunner. selv om jeg ønsker en vaginal fødsel!

Uansett jenter, masse lykke til :)

Skrevet

jeg skal ha planlagt keisersnitt den 25 april.

har visst det siden 23 januar.

har fortalt det kun til de nærmeste i familien og venner jeg stoler på.

jeg vil ikke at alle skal vite om den dagen,så forstår deg godt at du ikke har lyst å fortelle det. det er jo en privatsak.

syns ikke du er egoistisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...