Gå til innhold

Så jævlig mye hjalp det!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Desinfiserte hjemmet mitt, sengetøy, klær og oss selv etter besøket vårt fikk omgangsyken..

For litt siden spydde lillegutt over hele sofaen her og jeg selv har ligget som en slakt i hele dag...

Og siden mannebeinet ikke trodde noe på at jeg var dårlig og dro på trening istedet har jeg latt spyet ved inngangsdøra ligge, så kan han gjøre hva han vil med det når han kommer hjem:-p

Stassar lille sover så søtt på sofaen ved siden av meg.. Jeg prøvde å lage kveldsmat til ham istad, men brakk meg bare jeg kom inn på kjøkkenet.

Ekstra festlig er det at lille egentlig skulle vært med besteforeldrene på hytta og vi har bedt en deeel folk hit i morgen kveld!!!

Nå skal jeg henge opp lapp på utgansdøra her: Har du hatt omgangsyke eller diare i løpet av de siste to ukene, vennligst legg på dør!!

Åååååårhh, frustrert:-\ Faen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler virkelig med deg!

Vi hadde omgangssyke for et par uker siden. Og det fikk vi etter at jeg og minsta hadde vært på besøk hos ei venninne. Når vi hadde vært der en stund får jeg høre at begge ungene har spydd, og eldste seinest kvelden før!

Grrrrrrrrrrrrrrrrr!

Skrevet

Ååååh sånt er irriterende....Ber jo om å smitte folk da...

Skrevet

Utrolig dårlig gjort å møte opp hos folk etter omgangssyke. Føler med dere. Heldigvis tar det ofte bare et døgn så forsvinner det igjen.

Skrevet

Venninnen min visste ikke at datteren hadde det før hun kastet opp her hjemme da.. Men, er så jækli kjedelig! Haaater omgangsyken..

Tror du bare at det varer i et døgn????? *håpe håpe håpe*

Skrevet

Uuuuff, omgangssyken suger hesterompe... =/

Goood bedring, skal se dere er bedre i morra! Bruker vanligvis å gå over ganske fort, heldigvis. =)

Skrevet

Stakkars,stakkars dere:(

Jeg virkelig HATER det.

Hos meg går det alltid over etter ca 12 timer.Bare uggen noen dager etter på liksom.

Hadde skutt hun veninna hehehe.

Skrevet

Velkommen i gjengen. Har hatt det siden mandag, og idag er jeg ganske frisk, så forbred deg på noen harde døgn fremover. Her hadde vi det likt, mens lille slapp unna med øyekatarr. Tro meg, det er ikke kult å ha en do i hele huset når det kommer ut av 4 hull samtidig.

Skrevet

Det takler jeg ikke!!!!

Venninnen min og datteren hadde det bare et døgn da.. Er det ikke sånn at vi får det samme viruset ah??

Helsike... Blir dårlig med lammlår i Hundremeterskogen i morgen ihvertfall, det er sikkert...

F"#¤% *mumle mumle*

Skrevet

Vet ikke hvor lenge dere får det, men her hadde vi det i ca 3 døgn hver. Og det døgnet vi hadde det likt, så måtte vi sende bort lille, for hadde ikke sjans til å passe på hun da. Spydde bare jeg skifte stilling i senga. Er helt jævlig med omgangssyke, er da jeg heller vil dø.

Skrevet

Jeg fikk det ikke hardt denne gangen. Men, minsta spydde i ei uke!!! Trodde aldri hun skulle bli ferdig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...