Gå til innhold

Kvifor bruke nettet når ein har LEGEN...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viss det er noko alvorleg som må undersøkast av lede med ein gang. Syns det er altfor mange som tyr til nettet i stadenfor å ringe lege viss ein lurer på noko. Det er jo ikkje alltid svar kjem på 1-2-3 på nett.

Har ein symptomer på svangerskapsforgiftning og ein lurer på det, så sit ein jo ikkje på nett for å finne det ut. Det er jo kun legen som kan hjelpe med det.

Eller om eit barn er sjuk eller ikkje. Vi er jo ikkje alle leger her inne som sit. Enkelte ganger er jo det beste å oppsøke lege med barnet sitt. Heller ein gang for mykje enn ein gang for lite.

Det skulle jo ha vert om eg gjekk på nettet for å sjekke kva dattera mi var sjuk av når ho verken spiste eller drakk og sleit med forstoppelse. Ein reiser til lege. På enda vis vart det innleggelse med akkutt forstoppelse og dehydrering. Hadde eg venta til dagen etterpå kunne jo dattera mi ha dødd. Og ho måtte jo innleggast sidan eg ikkje fekk noko drikke i ho.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også har du de som drar til legevakten for ingenting. Noe kan man få svar på via nettet, men selvfølgelig, tror man at det er alvorlig da drar man til legen.

Skrevet

Tror ikke folk bruker nettet, eller BIM som du kanskje sikter til, som legekonsultasjon, men som utveksling av erfaringer med andre som har vært i samme situasjon.

Alle med nogenlunde sunn fornuft tar seg en tur til legen hvis man mistenker at det er noe galt med seg eller barnet sitt...Slik som du tydligvis gjorde..

Skrevet

Ser at du har lagt ut dette innlegget like etter du svarte på akkurat et slik innlegg på skravlesida, og alle skjønte nok meninga de der. Jeg tror faktisk at hun bare ville høre erfaringer/få noen tips og råd. Min mening er at det er det vel ikke noe galt i. Tror neppe det var ment som å bruke nett i stedet for lege.

Skrevet

Når eg var aktiv her for 5 år sidan var det mange som brukte BIM istadenfor å dra til lege. Men, det er ikkje berre BiM. Men, det er og mange som bruker nettet for å stille sin eigen diagnose istadenfor å dra til legen når det evt er noko alvorleg.

Det er da ein reagerer litt og syns det er rart at det virker nesten som ein springer til datamaskina først før ein kontakter legen. Men, mange har jo kontakta legen i forkant.

Skrevet

Det er jo betre å kontakte legen ein gang for mykje enn ein gang for lite. Trenger jo ikkje dra til legen viss ein har litt vondt i halsen og forkjølt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...