Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 men alikevell er han ikke hjemme=( han er ute å flyr me gutta, kommer hjem til middag spiller litt data også er det ute til kvelden igjen!!! han fikk sykemelding av legen for å passe på meg, for jeg er blitt faretruende tidlig fødeklar, er bare uke 30 enda å det kan skje når som helst! (har ligget 1 uke på sykehuset,men fikk være hjemme i påska) hele uka her har han vært ute med gutta, spilt poker,biliard,bowling,stått på slalom og nå gikk han ut igjen. men han er lett tilgjengelig da,hvis det skulle skje noe med meg, mobilen sitter han med i hånda og skyss har han alltid, og han drikker ikke alkohol eller går ute på byen. men alikevell, det er vel ikke slik det skal være??? jeg vet ikke hvordan og om jeg i det hele tatt skal reagere!?
HelenFlores Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Hvis han er sykemeldt for å passe på deg så er vel det for at du skal få maksimalt med hvile og slippe å være på bena!? Da ville jeg satt meg ned med han og forklart at det er nettopp deg han er sykemeldt for! Han har jo ikke fri! Er vel meningen han skal lage måltidene og holde huset i stand samt passe på at du har det bra! Han har tydeligvis ikke skjønt det! Gi beskjed! Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Du bør nok ikke fyre deg så veldig opp. Du må egentlig bare puste rolig og gjøre det du tror er best for deg og barnet, for å unngå anstrengelser og for tidlig fødsel. Har du det bedre på sykehuset, så ville jeg ringt og hørt om jeg fikk være der. Hva er det han venter på skal skje med deg egentlig? At du blir sulten og at han skal lage mat eller hente ei bok til deg? Eller er han på stand-by i tilfelle fødsel? Hele poenget må vel være at han skal gjøre en innsats for å hindre tidlig fødsel. Og da må han være der for deg, hente ting, lage mat, løpe ærend. Massere og stryke og sørge for at du er rolig og har det godt på alle måter. Hvis ikke så kunne han vel like gjerne vært på jobb. Jeg skjønner ikke helt dette. Lykke til uansett.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 han har tydeligvis ikke skjønt hvorfor han er sykemedlt,sett deg ned med han og forklar hvorfor han er blitt sykemeldt,skjønner han det ikke da,så send han på jobb igjen.ønsker deg lykke til videre i svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Kan no hende at han liksom skal gjøre alt unna som han ikke liksom rekker til etter fødselen.Samtilig så er han jo lett og få tak i han.Forstår han litt og,kan være han er nervøs av og være hjemme og vil få tankene på noe annet.Samtidlig som jeg forstår deg veldig godt og da.Men kan ikke regne med at han sitter og holder deg i hende hver dag inn og ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå