Gå til innhold

I uke 28, og vondt i ryggen allerede...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 28+3 og har begynt å få veldig vondt i ryggen. Det begynner midt på og går nedover til korsryggen. Regner med at dette gjelder graviditeten da jeg ikke har hatt problemer med dette før.

Noen som vet om noe som kan hjelpe mot dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg er i uke 28+6 og har hatt vond rygg i flere uker allerede. De går fra BHèn og helt ned til bekkenet. Gikk til legen og fikk konstantert bekkenløsning. Men ryggplagene viste han ikke hva kom av, annet enn feil belastning ved gange... Fikk henvisning til fysioterapaut. Skal dit til uka...

Det som hjelper meg er varme "omslag" og å vri meg i ett sett ligge litt sånn og litt sånn.. Altså har jeg ingen mirakelkurer å tilby..

Jeg har heller ikke hatt denne vonde ryggen tidligere så det at det kan være feil belastning kan nok stemme for min del iallefall..

(ikke pga vekt nødvendigvis men holdning..)

Vet ikke om dette hjalp deg men...

Lykketil!

Skrevet

Tusen takk for svar! Hos meg sitter det i ryggen og foran i ribbeina. (Ikke i bekkenet som jeg merker noe til) Jeg og ligger og vrir meg endel, gjør liksom vondt om jeg ligger rolig og om jeg sitter rett opp og ned! Burde kanskje ta det opp med legen min da (i tilfelle det skulle være noe)..ville egentlig ikke ringe å mase i tilfelle det ikke var noe-har ikke neste time før om en mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...