ebeline Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 lurer på om noen vet når ti jeg kan bli gravid.. jeg har gått på p-pillene siden jeg va 16år, nor jeg var 17 tok jeg p-sprøyta ikke i et heilt år en gang og gikk over på p-pillene igjen. har gått på dem siden. sluttet nå den 3 mars i forsøk på å bli gravid jeg er volsomt ivri. noen tips?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Hei! Så spennende at dere akkurat har begynt prøvingen, håper du blir raskt gravid! I begynnelsen er alt ekstra spennende. Jeg anbefaler deg å ikke "ta helt av" med kjerringråd osv. med en gang, bare nyyyte prøvingen:) Et tips er at dere har sex annenhver dag hele syklusen(dere kan ha sex oftere hvis dere ønsker det da), da er dere ihvertfall garantert å treffe EL. Ellers så kan du gå inn på www.billigetester.no og bestille eggløsningstester. Siden man ikke vet når man har eggløsning i begynnelsen så kan det være greit å kjøpe de billige strimlene og teste hver dag. Når man blir mer kjent med syklusen er CB sine digitale tester bedre siden man slipper å tolke streker. Masse lykke til!!
ebeline Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2008 men nårti vil enn begynne og kjenne ting som kvalme, ømmebryster, og stikking ved livmoren? noen sier at men ikke blir kvalmen før etter 1 og en halv måned.... så vet d det?
tuppa prøvd lenge Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 det er veldig individuelt egentlig:)noen kan kjenne det bare få dager etter eggløsning, noen en uke, noen tre uker. men jeg vil tror at det er mest sansynelig å kjenne symptomer rundt ikm.
tuppa prøvd lenge Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 kvalmen kan fint komme før om en måned foressten:-)
ebeline Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2008 ååå.... så spennende da hmm jeg kjenner det alerede klør i fingrende etter å teste. men etter skjemaet så skal jeg ha IKM hehe den om ca 10 dager... kan jeg jeg alikevell se noe nå på testen?
tuppa prøvd lenge Skrevet 22. mars 2008 #7 Skrevet 22. mars 2008 hehe!jeg tror ikke du vil få noe positiv test så tidlig desverre:) noen kan teste så tildig som 4 dager før ikm men det er ikke så veldig ofte den slår ut, men bare i noen tilfeller. men tror det er en del som tester positivt 3 dager før ikm. tror ikke du bør teste så veldig mye før det egentlig:-) men jeg kjenner til følelsene!jeg har sååå lyst til å teste jeg også! jeg er fryktelig utålmodig;-)
ebeline Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. mars 2008 off ja det er jeg også, å nå siden jeg har stlt meg sont inn på det og ønsker på det sterkeste så må jeg si jeg føler dagene går sent. hehe menmen vi får vel bare ta tia til hjelp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå