Gå til innhold

Gt safari....hva synes dere om den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så sykt lyst på den vogna. Har gått og hatt lyst på den lenge, nå er den på tilbud. Dere som har vogna, eller har prøvd den, hva synes dere om den? Kjøpte meg ei anna vogn, men går fremdeles og ser på safarien.......

Har den god fjæring? Er det god å ligge i for barnet? Er den grei å manøvrere? Tar den mye plass sammenlagt? Anbefaler dere den og hvorfor?

Så takknemlig for svar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den, er veldig fornøyd. Kan ikke legge ned hele ryggen, men ikke noe problem Lett å manøvrere, enkel å legge sammen. Selve vogna er ikke stor når den er lagt sammen, men hjulene er litt store.

Skrevet

Hva mener du med at man ikke kan legge ned hele ryggen? Er det ikke tilnærmet liggestilling? Hvor stor ca er den sammenlagt? Takk for at du svarer Alle nick er opptatt ;)

Skrevet

Vanskelig å si hvor stor den er sammenlagt, men den går nok i bagasjerommet i de fleste biler. Det er vel kanskje 30 graders vinkel fra full liggestilling i vogna.

Skrevet

Har du prøvd den på skogsveier/terreng? Hvordan er fjæringen?

Skrevet

Hvordan er den å butikker ol?

Skrevet

Den er ok i terrenget, veldig god i butikker, asfalt osv.

Skrevet

Vi har GT safari som søskenvogn, og den er genial! Ekstremt lett å trille (like lett som kombivogn med et barn i når man har to barn i GT'en), kjempelett å legge sammen. Vår tar jo stor plass siden den er søskenvogn... Kan legges ned i full liggestilling, men bena henger litt ned på brettet etter hvert som de blir større. Synes den er super! Selv som søskenvogn er den lett å trille i butikker! Helt ok å ligge i! Den har ikke fjæring, så er ikke så egnet for babyer i ulendt terreng, men på asfalt går det greit. Vurderer å kjøpe den som enkeltvogn faktisk, fordi jeg er så utrolig fornøyd med den som søskenvogn! Beste vogna vi har, og vi har ganske mange! Faktisk tar jeg den av og til selv om jeg bare skal ha med et barn, og det sier jo litt... Hvor er den på tilbud og til hvor mye, forresten?

Skrevet

Biteringen har til 2490,- Pluss 259 i frakt.

Skrevet

Jeg kjøpte tvillingtrilla da jeg var dagmamma noen mnd. Beste vogna jeg noensinne har hatt!

Skrevet

Jeg har Gt safari og har vært veldig godt fornøyd med vogna.

Den er lett å trille,lett å legge sammen og tar ikke alt for stor plass sammenlagt.

Vesla på snart to sover godt i den,og har god plass i den til og med med voksien sin;-)

mye vogn for pengene;-)

Ble faktisk anbefalt denne på Babyshop da jeg var ute etter en vogn med 3 hjul og svingbart forhjul.Anbefaler bare å låse forhjulet når du går turer,ellers vingler det.

Ryggen legges nesten helt ned,og koppholderene ved håndtaket er jo genialt for vår latte-drikkende generasjon;-)

Skrevet

Er prisen hos biteringen (se innlegget over) akseptabel? Hva synes dere? Eller skal jeg vente til vi flytter til Østlandet til sommeren, kanskje bedre tilbud der? Er veldig usikker.....

Skrevet

Ja,det er vel det den ligger på. Jeg kjøpte min brukt på finn.no til 1500,- ,som ny.

Skrevet

eg e kjempe fornøyd med den vogna har flere vogner men det er den gubben alltid skal trille. det er ikke noe fjæring på den jeg har men det er ikke siste modellen kjøpte den i 2006

Skrevet

foresten så syns jeg den kan være "litt" veltete i veldig ulendt tereng men da er det veldig bratt altså.. og jeg har måtta vaska den i dag pga katte piss og heve det meste bortsett fra sitte delen i vaskemaskinen.. gikk kjempe bra!!

Skrevet

Huff, kattepisset går nok bort, men det er en ufyselig lukt så lenge den varer :)

Skrevet

Takker for alle gode svar, damer ;) Nå har jeg bestilt GT safarien min! Jippiiiii!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...