Bolla med lille nurket. Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 jeg tenkte å fiske på ka andre høygravide el.gravide e lei av.Her er min liste. -lei av å føle meg som en ballong. -lei av å ta sats for å skifte stillling i senga. -Lei av å reagere på hver minste ting.(hormonene). -Lei av å tisse hvert 5 min. -lei av å gå med bukser som stopper rett under puppene. -Lei av å ikke se musa mi,hehe. -lei av gå som en gås med gangefeil. -lei av å gå i 0.000000000000002 km i timen. -lei av å ikke kunne bøye meg uten å høres ut som ei på 90 år. -lei av å være sååååå trøtt hele tiden. -lei av å ikke passe alle buksene mine. -lei av følelsen av å ikke strekke til hjemme.
To tette og ei badehette ;) Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Heheh.. vittig tråd. Kommer sikkert til å være noen som kommer til å reagere at vi må slutte å klage. Klart vi bærer på et mirakel, men det er ingen hemmelighet at det er en belastning for kroppen både fysisk og psykisk. - Lei av å ha vondt i bekkenet... kan ikke gjøre noe særlig rent og jeg elsker å ha det rent rundt meg. - Lei av å klage.. eller stønne over alt jeg gjør. Det kommer helt av seg selv. - Lei av at jeg ikke kan være med på ting som gåturer og sånn som resten av familien kan. - Lei av å ikke kunne barbere meg nedentil og ikke ha den sexen jeg ønsker med min mann.
mto2 Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Er ikkje lei noko for tida. Var ei stund veldig lei av å ikkje få puste skikkeleg, men no har magen sunke, så no har eg fått energien tilbake.
Trebarnsmamma30 Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Lei av ALT som har med svangerskapet å gjøre..5 dager til termin her. - Lei av å nesten ikke klare bøye meg ned uten å miste pusten . Lei av å føle jeg ikke strekker til overfor 2-åringen vår fordi jeg ikke har energi til å finne på ting.. - Lei av vondter og humørsvingninger - Lei av mas fra andre om babyen har kommet nå...(jeg gir da beskjed!) - Lei av å ikke orke å pynte meg, kle meg fint.. - Lei av å være hjemme for jeg blir så sliten av å gå noen plass - Lei av å få flere strekkmerker for hver dag som går omtrent.. hadde ikke et eneste frem til uke 35, ser ikke ut nå.. - Lei av falske signaler på at fødselen er i i gang (magesmerter) Snakk om å klage da, uff.. Vil ha baby NÅ=)
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Lei av å være kvalm Lei av å spy Lei av å ikke kunne gå tur fordi det kjennes ut som om noen stikker meg med kniv enten på sidene eller under magen Lei av å ha vondt i ryggen Lei av å ha vondt i rompa bare fordi jeg støvsugte i går Lei av å vente på at det skal bli juli
babysjuk82 Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Tja..lei av kvalmen, Lei av og vær svimmel,og må sett seg ned hvert 5min, Lei av bekkenløsninga, Lei av og vær redd for og svim av på butikken. Og lei av at eg ikke e i form t og ta med ungene på noe. Og lei av klaging fra slekt og venner. Men eg er lykkelig gravid:-D
Kladden Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 Lei av kramper i leggene bare jeg skal en tur på do Lei av slekt som spør hver dag om hvilken dato det var terminen min var igjen.. Lei av å få høre at ; du får holde igjen da så du føder på Mette Marit sin bursdag(19.08) Lei av å være lei av ting Lei av at sengetøyet ser ut som at det har vært het elskov der hele tida, mens egentlig er det noe som renner av puppene på natta Lei av denna utrolige luktesansen jeg har fått. Verden lukter ikke alltid godt. Men ellers er jeg ganske fornøyd her jeg sitter i uke 21 å koser meg med en nydelig saftis=)
Kladden Skrevet 21. mars 2008 #9 Skrevet 21. mars 2008 Må vel legge til at jeg er lei av å gråte hver gang jeg ser noen kysse eller dø på tv.. hormoner på vivanke=)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. mars 2008 #10 Skrevet 21. mars 2008 For en artig tråd!! Herlig å kunne klage til andre likesinnede!!!!!!! -lei av å være kvalmen -lei av å være sliten og trøtt, men sove dårlig -lei av å ikke vite om alt går bra (er bare ti uker på vei) -lei av hormonene som gjør at jeg gråter av ALT, tom Tjorven gråt jeg av -lei av å ha vondt i magen, og slite med forstoppelse -lei av å være hjemme fra jobb -lei av komentarer av folk som "har kjent" noen gravide som kvalmne og at de klarte alt så mye bedre enn hva jeg tydeligvis gjør. -lei av å være sur mot mann og ingen tålmodighet over for mann,barn eller annen fam -lei av å ikke ha klær å gå med, for magen er så oppblåst og vond at ingen bukser passer. ser ut som jeg er 5.mnd på vei -lei av at det skal være så vanskelig å bli enige om navn som er fine Men gleder meg til midtpartiet i svangerskapet, vet at alt blir bedre da:) Og gleder meg til å få energi og overskudd tilbake igjen. Og gleder meg til jeg skal få vite hvilket kjønn det er inni magen min:)
Bolla med lille nurket. Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. mars 2008 hehe,tror vi alle er enige om at selv om vi gleder oss te å se knøttene,så er det tungt av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå