Gjest Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Her nyter vi påska,med sol og det hele.Men jeg greide da å få ødelagt en smule for meg selv.Jeg har rett og slett dårlig samvittighet... Naboen er jo en jeg kan hyle over.Di gjør meg gal av flere ting.Ikke gode naboer med andre ord...Så vi holder oss unna disse storkarene. Men,i dag...,ja da sprakk hurpa.Nok en gang finner jeg sau og bikkja dems utenfor her.Jager di hjem,og sauen er tydelig dresert av meg..Men bikkja...Han kommer tilbake,går i vår bikkje,som jeg da har satt fast i band..Sliter og haler for å dryle han hjem.Da snærrer han jammen meg!! Hurpa sprakk totalt,og da eiern kom,da kjefte jeg som jeg aldri har gjort...Dama sa ikke en dritt hun..Tok bare kjøteren og gikk hjem...Så sitter jeg her med dårlig samvittighet for at jeg endelig sa fra...huff....Mener,er jo båndtvang,og dette er ikke første gang jeg jager di..Har gjerda inn nesten hele greia her,men sauen har bøyd ned noe,så di hopper elegant over.Huff så sint jeg ble...Å huff så redd jeg er for hevnaksjoner...For det får vi sikkert denne gangen å.. Men ellers er påska fin her.Vi har været,sola,nok sne til å ake i,og forbaska mange minus på natta.Brrrr
Maud Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Heia heia, jeg mener at du gjorde det helt rette. Hvis det kommer hevnaksjoner etter dette, så er naboene dine ikke helt gode. Dårlig samvittighet skal du i hvert fall ikke ha!
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Mener du det? Gjorde jeg rett? Gubben mener å at jeg hadde grunn.. Jeg ble så sint at jeg brølte..Vi passer jo på at vår aldri er løs,eller stikker av.Ikke for det,han stikker aldri av..Ble så provosert av den bikkja som snærra mot meg.grrr..To hanner er ikke bra da.Men vår lille dumme dott,han logrer og tar imot juling og alt han.Sauen stanger,og han logrer."klapper meg selv på skuldra". Så greide jeg si fra da.hehe Blir garantert bråk...blir alltid det. Men da tar jeg en kjapp tlf å får tilsendt papirer om lover og datoer her i landet..."hirr hirr"
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Jeg synes du gjorde det du burde! Hvorfor skal man sitte rolig å ta imot dritten til andre egentlig. Bare for at de skal få fortsette med dritten sin? Nei, du jente.....si ifra, sett deg i respekt og gjør det tydelig og klart hva som er greit eller ikke! Synes jeg ser deg:-)
Melkerull Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Synes du gjorde det rett. Får du hevnaksjon, så for du kontakte politiet.
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 Får tro jeg slipper etterspill fra "di kongelige" ja.. Dere aner ikke hva di finner på her til tider.. Skulle sett meg ja..hehe..Sint som en olm okse,med vår bikkje i eine handa,og så prøvde jeg få unna den andre bikkja.Gikk ikke det.Han var gal,rett og slett.Ganske stor vår da,men naboens er kraftig og skummel.Men han gjorde dumt i å snærre til meg ja.Neste gang tar jeg han jaggu i nakken.Å hun nabodama ja....hun fikk fart på seg....haha... Hvorfor skal deres dyr springe løse da?? Nei,jeg har fått mer enn nok.Driter i hele naboskapet.Nå vil jeg ha slutt på tullet her. Sist jeg snakka med politiet,så måtte jeg ordne gjerde...Nå har vi det,men di ødelegger det jo....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå