Gå til innhold

Kan noen svare meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mistet i uke 20 før fordi jenta mi var syk\ eller hadde en kromosonfeil for og være nøyaktig. Dette gjør at dette svangerskapet her er alt annet en lett (mye redd): Har vært hos spesialist flere ganger til nå, og nå er jeg til tirsdag 24 uker og de sier den lille gutten min er frisk og aktiv. Her kommer spr! Jeg har hatt mye vondt i hodet di siste dagene, og er redd jeg har fått svangerskapsforgiftning, blodtrykket mitt er vanlig, men veier ca 94 kilo og mye vondt i hodet. Hva tror dere? ville dere oppsøkt legevakt? har tidligere ikke hatt proteiner i urinen men vet ikke nå og får ikke time hos legen før 1 april. Er så utrolig redd for alt nå siden jeg måtte føde den lille døde jenta mi sist. Vil så gjerne ha den lille gutten min nå!! Håper noen vil svare meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du urolig og føler at noe er galt,vil jeg råde deg til å ta kontakt med fødeavdelingen. Det er bedre å ta kontakt en gang for mye enn en gang for lite.

Lykke til

Skrevet

Hvis du kun har vondt i hodet,og det er ditt eneste symptom, er det nok ikke nor å bekymre seg for. Veldig mange sliter med hodepine i svangerdskapet...

Ved svangerskapsforgiftning er også blodtrykket alltid høyt..

Skrevet

Hei ! Tusen takk for begge svarene. Jeg reiste på legevakten , blodtrykket var fint ikke noe proteiner i urinen og ingen hevelser. Alt var bra med lille gutt !! Er nok bare jeg som er litt ekstra redd denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...