Gå til innhold

Stinky

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser 40-tallstil ut? *dum*;-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er skikkelig tøff du, Stinkus!

Har et utrolig spesielt (og pent!!) utseende, du kunne vært modell! :-D

Skrevet

Stinky!! Du er HOT=) Guess what?? Vi har nesten samme sveis, bare at jeg er blond...

Skrevet

cherry!

haha, jeg var blond jeg da. Panneluggen min er kortere til vanlig en her da, og krøllet under. De bildene uten sminke var bare for å ta bilde av kjolene..ikke meg.. hehe.

Skal klippe meg til uka da, og da tror jeg mye av lengden går. Er drittlei av dette lange håret. Sukk. Spart i 100 år virker det som men går jo bare rundt med hestehale til vanlig. ;p Enten blir håret helt sort eller så blir det noe rødt. Vetsje enda. :D

Skrevet

WOW!! Du har virkelig kropp til å gå med "pin up-stilen"(?);o) Hva trenger du rockering for? *himler med øya* ;-p

Skrevet

Utrolig kul look. Må få meg en slik kjole. Dersom du er i Stavanger, sjekk ut denne butikken! Er du på Facebook, kan du se flere bilder av klærne der, de har egen gruppe.

http://www.syvende-himmel.no/

Skrevet

wow! Det blir tur til stavanger skjønner jeg! ;)

Hahahaha! Vel, det er mirakler hva shape-wear undertøy fra samme tids-epoke kan gjøre! ;)

Skrevet

Shape wear? Jeg er au naturelle, jeg;-p Sikkert derfor jeg ikke har timeglassfiguren;-p

Skrevet

Dum!

Hahah! Tja, jeg er smalere der en rundt puppene og hoftene ja.. men kan vel alltids få strammet inn litt. Og på det ene bildet har jeg jo korsetten fra helvete på meg. Det forsvinner glatt 10 cm med den på!

Skrevet

Har prøvd de fleste hårfarger, men føler meg mest komfortabel med blond...Ikke helt blond, men striper av karamell og champagne. Og håret mitt er litt kortere enn ditt, men jeg har spart og spart i årevis og det blir ikke lengre. Skal ha langt hår=) Panneluggen min er litt i lengste laget, så må nok ha meg en tur til frisøren snart jeg også...

Skrevet

Korsett er grusomt. Hadde det i brudekjolen min, fy faen så ubehagelig det var å ha den på!! Vondt å sitte, vondt å stå. Huff:o( Mulig at det finnes korsetter som er gode å ha på? Jeg trenger egenlig mer pupper og rumpe jeg, da ser midjen automatisk smalere ut, ikke sant? ;-p

Skrevet

hehehe, ja da blir man jo smalere med en gang! Gud som jeg ønsker meg mindre pupper! :D Man vil ha det man ikke har skjønner jeg! Kanskje jeg kan bruke rokkeringen på puppene i steden? hahahaha!

Neh, synes ikke det er vondt å gå med korsett jeg da.. Bare blir litt kort pusting, nytter jo ikke å puste helt ned i magen. :D

Skrevet

*savner mine DD ammepupper* ;-p Rockeringen på puppene, AUAUAUAUAUAUAUAUAU!!! :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...