Monajenten Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Jeg må bare spørre, nysgjerrig som jeg er;-) : Har du riktig tegn over e'en? Heter jenten din virkelig "Linnæa"? Det var spesielt, har ikke hørt den varianten før.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Det blir da ikke det, vel? Min jente heter Anéa, og den streken over e'en betyr jo bare at det er trykk på den. Blir det æ hvis streken over er andre veien? é è
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå