Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 er dere barbert? er det bare men som synes det er flaut å komme til kontroll barbert?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Før jeg ble gravid, var jeg stort sett alltid barbert og sånnsett ganske nøye. Men NÅ ser jeg jo ingenting der nede pga stor mage, og dermed blir barberinga så som så. Men jeg prøver å ta i et "tak" når jeg dusjer, og må bare kjenne med hånda der jeg barberer slik at det ikke blir store områder igjen.. Hehe.. Resultatet blir nå som så så.. For MIN del blir jeg å fortsette slik fram til fødsel, ikke pga forfengelighet, men pga følelsen av å være fresh(gammel vane). Jeg tror ikke du skal tenke på om det er flaut eller ikke å være barbert til kontroll. Det er så vanlig i dag med både busk og barbert at hverken JM eller lege bryr seg
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Jeg lånte faktisk sambo sin hårklippe maskin idag og stod foran speilet. Stilte den inn på 2-3 millimeter og klippet jeg! Ble fint resultat! Og ja, jeg fikk lov til å låne den! :-)
mia engel&fia frøken Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 jeg syntes det ideheletatt er flaut å gå til kontroll jeg da, klarer ikke liksom tenke på at det er dette de gjør og de ser det meste.. men sambo hjelper meg med hårene nå som jeg ikke ser noe. ny og uvannt opplevele for min del, men ikke så værst hehe. men vi skal nok ikke være flaue over undersøkelse hvelken med eller uten hår.. men jeg er det fordet...
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Jeg stusser håret og tar bikinilinja... Det er visst ikke anbefalt å ta håret rundt fødesl pga økt fare for infeksjon. Hårene er jo der for en grunn! Mange som føler seg renere når de er glatte, og det er jo helt individuelt! Så lenge det ikke ser ut som et kratt nedentil er jeg fornøyd
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Hei Har måttet gi opp det prosjektet ja... men er veldig vant fra før av å barbere meg nedentil, så det er skikkelig uvant å bli hårete der nede. Når det gjelder det å gå til kontroll ubarbert så bryr jeg meg lite om det, de har en jobb og er profesjonelle og skal ikke bry seg om at jeg er hårete nedentil. men for min egen del og mitt velbehag kunne jeg ønske at jeg fikk fjernet noe av jungelen min... usj...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå