Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Har den ikke, men den koster 8600 kr... tøff og liten heter butikken her.
Axus' girlfriend Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Betalte 8000kr vi. Har ikke fått prøvd den enda da..så kan vel egentlig ikke si om vi er fornøyde enda:)
Secret har sommerfugl i magen Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Betalte 8000 i 2006, helt grei vogn, men ville aldri ha valgt den om jeg hadde visst det jeg vet nå når jeg kjøpte den Den er fin å se på, stor og grei bag og noen fine finesser som gjør vogna praktisk. Men etter at barnet går over til sportsvogndelen er den bare slitsom! Svær og tung, vanskelig å komme frem i butikker og inn dører, stor sammenlagt og kurven under er upraktisk, skal man ha handleposer der og trille vogna i en oppoverbakke detter varene ut.. Vi har tatt vare på den da, av sentimentale grunner er også grei å bruke om vi skal gå på skogsstier osv. Men til vanlig bruker vi nå bugaboo cameleon, den er 1000 ganger bedre på alle mulige måter.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 7895 kr er korekt pris. prisen skal være dn samme i hele landet:) vi har jo ikke fått brut vår enda men gleder oss masse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå