Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Nå mens jeg er gravid er jeg blitt så mye mer følsom! Griner av filmer, ser på sykehuset man-tors og hver gang en baby blir født hulker jeg..griner av alt som har med barn å gjøre egentlig! Begynner å gråte av alle fine samt triste ting..har vel alltid vært ganske følsom, men ikke SÅ følsom! Her om dagen kom jeg på et innslag i se & hør for en stundt tilbake. Var en liten kattunge som ble med i vaskemaskinen...den overlevde, men jeg satt å tenkte på hvor redd og hvor fælt den måtte ha hatt det den timen den ble kastet rundt! Gikk å tenkte på det i flere timer, og bare gråt! Er dette normalt???
Thea Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Om det er normalt kan jeg ikke svare på. Men selv er jeg også veldig overfølsom. Orker ikke se filmer eller lese bøker som er for triste - spesielt om det handler om barn. Det som er verst for meg er at jeg er veldig irritabel. Alt handler om meg og jeg forventer å bli behandlet som en dronning - jeg er jo gravid! Vet inne i hodet mitt at jeg er sur og urealistisk, men klarer ikke skjerpe meg. Har "klare" perioder og da angrer jeg på at jeg har vært så sur eller klagete. Jeg tror vi kan skylde på hormonene - det er ikke bare en tom unnskyldning spør du meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå