Gå til innhold

Møter dere Dibbere ute i det virkelige liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møter Twig ganske ofte for barna være går i samme barnehage. Noen flere som vet at de møter noen som er dibbere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men når jeg ser damer med barn eller gravide damer tenker jeg ofte "lurer på om hun dibber/bimmer":)

Skrevet

nei,men det er vel hovedsaklig fordi ingen i mitt nærmiljø dibber...som jeg vet om..

Skrevet

Hvordan da mener du? at de vet det eller ikke vet det?

Har fått noen gode venninner gjennom disse sidene som jeg ser nå og da, men har også sett noen dibbere på gaten for eks uten at jeg har sagt noe til de..

Skrevet

Jeg har møtt mange dibbere, både planlagt og uplanlagt :-)

Skrevet

Nei, men det er fordi jeg ikke er så aktiv her.

Skrevet

Ei dibber skal være forloveren min i bryllupet... ellers har jeg flere venninner herfa... Jobber i barneutstyrsbutikk og lurer jo av og til om hun og hun er inne på dib/bim... hehe

Skrevet

Møter avogtil noen på butikken, åsså er mamman og pappan til tantejenta mi innpå her til tider tror jeg =)

Skrevet

Ja det har hendt, både på treff og ellers. :)

Skrevet

Møter ofte dibbere rundt omkring jeg!

F.eks så sniker verdens beste nabo rundt her inne til tider ganske så ofte! =P Verdens koseligste nordlending med en Odin(som mannen min har hatt i barnehagen) er her! Også er det i barnehagen til mini flere som er innom her ganske så ofte. Ja og selvfølgelig verdens herligste lofotbærte (anne-b har to stasjenter)!

Så har faktisk 5dibbere jeg vet om, som jeg ser ganske så mange ganger i løpet av ei uke!

Skrevet

Jepp, vi er en fast gjeng som møtes, og noen er blitt en av mine bestevenninner :-)

Skrevet

Jepp, opptil flere, og er også på treff så ofte jeg kan.

Skrevet

jepp. mange dibbere som er gode venner på ordentlig også. var på middag hos en i dag. skal på besøk hos en annen dibber i morgen. skal på "date" men kamraten til en dibber i morgen. (dibberen har spleiset oss... hihi)

livet er herlig

Skrevet

Neeeeei, skal du på date med noe en ANNEN dibber har rota frem`!

*driiitskuffa*

Skrevet

nei ikke en annen en det den du har rota frem dit naut

Skrevet

Åh...

Blei nesten skikkelig skuffa her jeg nå:( Haha...

Men nå er jeg VELDIG blid igjen asså!

*kosemose på og håpe alt blir knallfiiiiint*

Skrevet

hehe... jeg som var sikker på at du kom til og forstå hvem det var med en gang.. hehe.. men sånn kan det gå.

vi skal ta en kafe etter at han har levert sin og jeg har levert min. det blir spenende... hihi

Skrevet

Har møtt en del dibbere ja.

Vært på en del treff.

Ble kjent med ei som bodde rett opp i gata der vi bodde før, gjennom dib faktsik...hehehe.

Og nå har jeg jo Tilla rett borti gata her jeg bor nå.

Fant ut at den nye naboen min har vært på dib også.

Skrevet

*vinke til kanINA*

Ser du meg nå eller!? Hihi...

Skal dere for no i morra?

Skrevet

hva vet du da? det er ikke lov og si sånt!! skamme seg!

huff det er ekkelt at du vet noe jeg ikke vet

Skrevet

*hemmelig*

Skal vurdere om jeg logger på msn i løpet av kvelden for å røpe det...

*være SLEM*

Skrevet

det MÅ du!

herregud nå får jeg angst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...