Gjest Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 hvis jeg regner alt det snuppa kan drikke i løpet av dagen (selv om hun ikke er så veldig aktiv) så kommer jeg opp i 4 liter! og da er det nesten 250 ml melk på morningen og flere ml med eplejuice blandet med vann eller appelsinjuice blandet med vann eller rent vann. (har ingen nøyaktig mål men det er en del ja..) + melk på kveldstid til kveldsmaten.... Jeg skal ta dette opp med helsesøster og lege 26.03. når hun skal på 2 1/2 års kontrollen men bare lurer på om det er noen som har råd om hva jeg kan gjøre. jeg prøver å unngå at hun smådrikker mellom måltidene i og med at hu ikke vil spise hjemme
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Dropp juicen og gi kun rent vann mellom frokosten og kveldsen og se om hun drikke like mye da. Hvis hun er like tørst uten å være veldig aktiv, så ville jeg testet henne for diabetes...
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 ja, jeg skal teste det ut for nå er hun ikke så aktiv sånn sett som hu er i barnehagen men drikker ekstremt mye syntes jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå