Julispire! Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Har tatt en P-sprøyte, og på dagen da det var gått tre måneder siden sprøyten ble satt, fikk jeg litt svake blødninger om har vart nå i snart to uker. Det er snakk om veeldig svake blødninger, (og blødninger har jeg ikke hatt på mange måneder). Tror dere dette kan bety at P-sprøyten "går ut av kroppen" min, eller er det for godt til å være sant? Jeg hadde forventet at det ville ta mange måneder.. Noen som har noen tanker som kan hjelpe meg litt?..
ebeline Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 heihei da jeg tok p-sprøyten pleide jeg og ta den før 3 måneder for og ungå mensen og for den ikke skal gå ut av kroppen slik anbefalte min lege det. men det er bare at kroppen kvitter seg med afalstoffene. for du får jo ikke mens når du tar sprøyta så det er egentligt ganske bra med et opphold slik at kroppen kan kvitte seg me dette. har du lagt på deg av sprøyta? d gjore vertfall jeg fordi jeg ikke hadde mens og kroppen ikke fikk få ut avfall stoffene. håper det hjalp litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå