Madde/sommergutt:) Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Noen som vet hvor man kan få tak i slike stellebord? Hva di koster og om dere har noen anbefalinger? Gjerne sånn med "badekar" til den lille under selveste stellebordplaten:) Vi har så lite bad, at det ikke er plass til noe vanlig stellebord der.
mia engel&fia frøken Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 min søster kjøpte et på finn.no. de har også liten plass til noe eget stående og dette fungerer fint.
-Petrine- Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Jeg skal ha stellebord over badekaret. Det koster ca 1100 kr for et nytt på reflex eller babyshop.
Madde/sommergutt:) Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2008 ok, takk for svar. Jeg husker vi hadde et slikt til mine småsøsken når jeg var lita, så var ikke sikker på om di var på markedet lengre. Har ikke sett slike på mange, mange år:)
nr2påvei! Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Vi kjøpte et i går på Babyshopen på Svinesund. Vi gav da 699 sv.kr. Ikke verdens vakreste farger, men det et fint og har et badekar under.
Gjest Mamsen til 2,5 jenter Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Fra Babykos: Baby nurser Pris: kr 1490,- Tilbudspris: kr 745,- Beskrivelse: BABY NURSER! Stellebord som kan festes på badekar. *Matten vender mot deg og er i riktig høyde slik at du raskt kan flytte babyen fra badekaret og over på stellematten.*Slås helt sammen slik at du får tilgang til badekaret.*Passer på alle badekar av standard størrelse.Har formstøpt badekar som kan tas av. http://www.babykos.no/index.php?valg=gruppe&gruppe_nr=10&babykos=a5ef2283a262f8e864d3502d36597be8
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Hei! http://www.rudo.no/ehandel/detail.aspx?suppNo=100132_B-TIME&GrpNo=1110 Vi kjøpte dette stellebordet til førstemann for et par år siden, og har vært superfornøyd med det! god plass og veldig praktisk å sette på badekaret. fin høyde og stelle på, og ekstra pluss fordi babyen ligger mot deg når du steller! stygg farge på bildet ,men det står under at det leveres i blått. en venninne av meg har det i blått, og det er kjempefint. selv fikk jeg det i gult. kan sikkert ringe butikken å høre hvilke farger de har på lager. Fin pris også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå