Gå til innhold

Flotte spesielle dåpsgaver??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen sider på nettet der jeg kan finne slikt eller no?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt beste tips:

Ryggsekk (ex bergans minste)

Fyllt med turutstyr som drikkeflaske, thermos, matboks, lommelykt, evt barnesovepose... Dette er saker og ting som barnet vil få bruk for i barnehagen og sikkert etterhvert på turer om familien er glad i å være ute.

Skrevet

lykkeliten i april..

har du handlet fra disse sidene??

tenker på om det er tryggt?

Skrevet

på eventyrboka.no har vi kjøpt dåpsgaver, Ene gangen gikk alle og snakka om den hele dåpen og ville ha nettadressa og slik, det var litt moro :)

Skrevet

har ikke handlet på de sidene nei..

men jeg regner med de er trygge..

har handlet på andre sider fra både england og usa uten problemer..

men ta å søk på google..

christening gifts uk.. så dukker det flere alternativer opp..

Skrevet

Her har de utrolig fine navnesmykker!!

www.vildavictoria.com

Skrevet

Vi fikk tak i en barnestol med lekekasse under lokket. Malte den i lyseblått og fylte den med Ole Brumm figurer, samt navnet til den lille gutten. Kjempepopulært!!! Men man er avhengig av at man kan gjøre dette selv, - hvis ikke blir det fort dyrt! Mange timers arbeid gitt....

Skrevet

Hva med et flott atlas, som barnet kan ta med seg og ha glede av helt inn i voksen alder? Eller et ettbindsleksikon? Eller en flott eventyrbok, feks. Roald Dahls samlede? Astrid Lingdgrens samlede, eller likn.? Personlig synes jeg det er mye finere enn smykker og sølvskjeer og tinnkrus og denslags, som bare blir liggende i en skuff.

Skrevet

Finn noe som passer familien, som kan inkludere lille babyen..;) Min venninde er en sangfugl og ga de sangkort som falt helt i smak og er ikke alle som vet at slike engang finnes. Bra alternativ til den store barnesangboken som er så populær gave..

http://www.fava.no/site/singsang_r

Ellers syns jeg smykker, skrin og "boken om meg" er fine gaver jeg da.. :)

Skrevet

Det teppet som "playground princess" viste link til her oppe, ga jeg til tantebarnet mitt da han ble døpt for 6 mnd siden!

Det er kjempe nydelig!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...