Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

to uker igjen til termin, gleder og gruer meg, kommer til å savne livet inni der, har vært kjempeaktiv hele svangerskapet...

men på annen side, spennende å endelig snart få se han :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg er helt enig.. Gruer meg å gleder meg, blir litt trist. veldig koselig å kjenne hun sparke og rejere inni magen :) Men gleder meg veldig til å se henne.. Er mitt første svangerskap og har vært i veldig god form. Så kommer virkelig til å savne denne tiden tror jeg.. Jeg har 3,5uker igjen

Skrevet

skriver under her jeg. Jeg ble advrt mot hvor vondt det var osv, men jeg synes det er deilig med sparkene jeg. Er så deilig å kjenne liv i den lille. ;-D Kommer til å savne dem masse når h*n er ute, men bli jo selvfølelig kjempe kos å få småen ut også. Gleder meg masse masse....

Skrevet

samme her.. savne spenningen og ventingen:) men for all del, vil jo hun skal komme nå snart hehe.

Skrevet

Hei,

Henger på på denne! Det jo er fantastisk å kjenne et liv inne i magen!

Blir nok litt tomt ...

MEN - på den andre siden : Jeg gleder meg utroolig til å bli kjent med den nye lille verdensborgeren!!!!! Åhhhh ...

Skrevet

Det er vel noen som har det vondere enn andre vil jeg tro.. Jeg kommer ikke til å savne følelsen av en baby som vrir og spenner seg så jeg blir så sår at tårene renner. Men å kjenne liv har jo vært koselig, det er bare fryktelig trangt nå på slutten og babyen er litt for sterk.. Er straks 2 uker over termindato da.. Har blitt mye vondere i det siste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...