Gå til innhold

Noen som har peiling på CTG?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på sykehuset i dag og tok CTG. Småen hadde ganske høy hjertefrekvens (låg på 160-170) og rieaktiviteten kom opp i 99 % flere ganger. Smugleste litt på utskriften etter eg var ferdig og der stod det at eg hadde hatt 3 rier i løpet av den halvtimen eg satt der. Hadde ikke noe vondt heller når eg satt der. Er det dette de kaller for maserier? Eller er eg bare ustyrtelig heldig som ikke kjenner noe til de? :P Er 38 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være kynnere eller så har du hosta eller rørt deg under ctgen. Rier KJENNER du. Ikke vær redd for det;-)

Skrevet

vet ikke hva du har hatt. Men har hatt 2 fødsler uten å ha en eneste rie. Før pressriene. SÅ er mye mulig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...