Gollegompen Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Var på sykehuset i dag og tok CTG. Småen hadde ganske høy hjertefrekvens (låg på 160-170) og rieaktiviteten kom opp i 99 % flere ganger. Smugleste litt på utskriften etter eg var ferdig og der stod det at eg hadde hatt 3 rier i løpet av den halvtimen eg satt der. Hadde ikke noe vondt heller når eg satt der. Er det dette de kaller for maserier? Eller er eg bare ustyrtelig heldig som ikke kjenner noe til de? Er 38 uker.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Det kan være kynnere eller så har du hosta eller rørt deg under ctgen. Rier KJENNER du. Ikke vær redd for det;-)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 vet ikke hva du har hatt. Men har hatt 2 fødsler uten å ha en eneste rie. Før pressriene. SÅ er mye mulig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå