Gå til innhold

Syns det er så mye negativ stemning her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser lenger ned her om noen som spørr om hun kan spise løk! Svare fra en anonym er: Herregud!!!!! Er det kødd eller?

Jeg syns at hvis en har slike svar syns jeg like så godt man kan unnvære å svar på spm.

Så vi andre som faktisk ikke er i krangle humør kan kose oss her inne og de som vil karangle kan flytte over til kranglesiden!! Er jo en grunn for at vi har den siden også da ;)

Klem fra ei i godt humør :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge de beholder anonym knappen så kommer nok slike svar..

Men bare og se bort i fra dem og heller overse dem en og begynne og "krangle" med dem, er jo akkurat det dem vil og da kan de gå på kranglesiden for der er det nok av kranglere :-P

Men alltid noen som prøver yppe til krangel overalt..

Skrevet

Hmmm jeg har lagt inn noen innlegg her om det samme selv, hvor anonyme svarer så teit noen ganger!! Jeg respekterer anonyme, men jeg syntes det er veldig dumt og leit for de som faktisk har en mening med å være anonym, og for de som viser hvem de er, og spør om seriøse ting!!! Man kan ikke vite alt her i verden, og etter min mening, kommer det jo så mye rare ting her inne på BIM, man kan jo ikke stole på noe av det som blir sagt, så det må jo gå ann å spør.......

Kan ikke de som spør om "dumme ting" få lov til det da, så kan dere/de som er,,,,anonyme la være å svare?

Det er forresten ingen ting som er for dumt til å spør om eller svare på....

Skrevet

ja vil nok desverre være slik her inne når det er annonym knapp..

Noen vil alltid komme med spydige kommentarer..men er bare å overse de..

hilsen ei til med godt humør :)))

Skrevet

Akkurat den ble nok skrevet mer for å provosere enn for å svare på et spm. Men hopp glatt over dem, ser ingen grunn til å bruke tid på å ergre seg over slike tåpelige kommentarer. :)

Skrevet

Skal love dere at det ikke bare er anonyme som ødelegger stemingen her! Det er mange som ikke har noe på profilen sin uansett, så da spiller det liten rolle for dem om de svarer med nick..

Er helt enig i at dette skal være for oss som vil kose seg her inne, de andre kan gå til krangle.. Jeg har laget noen innlegg hvor jeg spør om ting, og det går max 5 min før noen prøver å kappe hodet av meg.. Utrolig frustrerende!

Håper på koselig stemning framover =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...