Gå til innhold

Hei :-)

dritgrei hei hei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er deilig med ferie!

Det har ikke blitt så mye fjell og sol som vi først trodde for været (!) har satt en stopper... ha ha ha ha det ler jeg av. Men jeg har vært på fjellet på ski med bekkenløsningsbekkenet mitt, og det er dusteri, men akk så artig! Jeg brukte en halv time på 250 meter bortoverbakke... ha ha ha hah ah ah a. Men det var fint å sitte i gropa å se på at ungene lagde hoppbakke og være kommentator og poeng-giver. Men det ble med den turen. etter den dagen var det stopp gitt - I wonder why????

Ungene mine har hatt et endret rutinemønster denne ferien, for vi har jo vært fler enn bare oss... det har resultert i forkjølelse og snørr og host og feber og slikt, men de er søte og fine og slappesen, og da må jeg smile. Dritgreigutten har til nå hatt en påske laget av gull, så en dag i sengen er ikke å forakte tror jeg. De var syke i går og er mye bedre i dag så så veldig syke er de ikke, som sagt bare en reaksjon på altfor tidlige morgener og AAAAAAAALT for sene kvelder, og helt villle dager i snøen :-)))

To dager til på østlandet, før organisering av oppussingen starter fra vestlandet. Avstandsorganisering... Det skal nok gå det også. Vi har snakket med arkitekten, og bestilt malemennene, så det kan hende vi kommer i mål... det hadde vært helt fantastisk!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes ut som en grei påske det.

Skrevet

Du ser det,sola og været er her det =)

Vi har det topp !! Så topp at modern har vært ute å lufta seg.Ungene aka og kosa seg med snop.Mens lilleklomp har satt tenna i trappa,bare for å ha det gjort liksom...Det resulterte i den leppa,hahaha..,et sår som blødde mye,og en oppdagelse for meg.Han har nemlig fått en jeksel!!! Di tennern kommer ikke riktig altså.Først to oppe,så en nede,og nå en jeksel??? ;o) Kveldene er kalde.Nå er det -8,5 grader.Blir vel kaldere.

Du fikk skituren din hører jeg.Husk at skrøpelige bekken knirker når di går.Vær forsiktig da!!

Håper resten går som smurt.Både maling og pussing osv.

Skrevet

Hallo du, hyggelig å se deg igjen. Det har jammen ikke vært mye sol på Østlandet nå de siste dagene. I dag har jeg måkt masse snø og det var ikke det vi hadde planlagt. Her var tanken å beise terrasse, fylle sandkasse, male dukkestue, få opp trampoline, grille og få fregner på nesa. Ja ja, det blir nok vår til slutt allikevel :-)

Å gå på ski med det bekkenet var kanskje ikke det lureste du kunne gjorde, men når man mener at det kreves ski, appelsiner og kvikk-lunch for at det skal være påske, så må vel skiene bare på da.

Avstandsorganisering går sikkert bra. I mål kommer dere i hvert fall. Helst før dere flytter selvfølgelig, men det blir bra til slutt uansett. Det tror jeg nemlig. Alt ordner seg for snille jenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...