Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Fler som sliter med det? Føler jeg blir helt kvalt innimellom.. Spesielt når jeg sitter, og ligge på ryggen er ihvertfall ikke noe behagelig. Er jo bare i 29 uke så skulle ikke tro ungen presset på så ille?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 hehehehe velkommen etter! er bare å venne seg på det der desverre, føles som at jeg har løpt maraton på pusten når jeg legger meg ned, er så dårlig plass til lungene atte.... blir bedre når magen synker da
isprinsessan Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Helt likt her også, har vel hatt det et par uker og det er ikke blitt bedre. Tvert imot. Er i uke 31+6 idag. Noen ganger föles det som om jeg ikke får luft i det hele tatt, skikkelig ubehagelig. Hadde det ikke så ille med förstemann heller. Får håpe det gir seg når magen synker om noen uker:-)
Axus' girlfriend Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 det har blitt bedre hos meg i hvertfall. er litt tungt nå på slutten igjen da, men husker noen uker tilbake hvor det faktisk var mulig å ligge på rygg og puste samtidlig:) synes nesten det er mer ubehagelig når jeg plutselig får "problemer" med å puste når jeg bare står og lager middag eller noe. som at luftveiene bare snevrer seg sammen i noen minutter. ekkelt!
Bella 31 Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Jeg var også slik på den tiden, men er mye bedre nå ( uke 37) og har til og med fått tilbake nattesøvnen.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Er det noen av dere som muligens har litt lav blodprosent? For et par uker siden begynte jeg å bli andpusten av ingenting - kunne stå rett opp og ned og plutselig bli andpusten. Gjespa masse uten å være trøtt og følte det litt som om det var for lite oksygen i lufta. Begynte å knaske jerntilskudd hver dag (100mg piller) og er blitt en god del bedre. Hos de fleste er det sikkert bare "trangt", men kanskje litt jern kan hjelpe for noen?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Ja, jordmor satte meg på en sterk jern kur i 14 dager for å se om det ble bedre ettersom hb var 9,2. Tungpusthet kunne komme av det sa hun. Men ha gått på det en uke nå, ikke noe bedre men får nå se.. Litt hører vel med i svangerskapet og, men gud så plagsomt!!
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 JEG OG!! Føler at jeg blir kvalt flere ganger om dagen.. kommer og går, og er verst når jeg sitter... Blæh! Desverre sjekker de ikke blodprosent (elller vekt?) på Abc, ullevål så aner ikke. og tørr nesten ikke gå til legen for fikk kjeft for å ha vært hos lege utenom de kontrollene de selv har på abc. Ække greit nei! Godt å høre at det kan bli bedre når magen synker.- GLeder meg til å få litt mer plass der oppe. MAgen er snart passert puppa hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå