Herkules Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Nå er jeg gravid og er 8+4 og termin 29. oktober Nå har jeg røpet meg for de som kjenner meg på dib så da kan jeg ta steget ut her også. Har en gutt som er født i august 06 så da får jeg 2 år og 3 mndr mellom dem. Jeg har også en SA bak meg så jeg kan ikke annet enn å være litt avventende. Er veldig glade og gleder oss masse. Pga helse var det et godt valg, mens det i forhold til jobb kunne ha ventet litt. Kan ikke passe med alt.
KaWi Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Gratulerer så mye med spiren og kos deg med stadig voksende mage =) Nei, det stemmer det at det kan ikke passe med alt... Her blir det lettere kaos med valp i mai/ juni, huskjøp og en mann som pendler og selvsagt gravid =D med første barnet med termin 14 okt. Spennende tider og fryder meg med den voksende magen =) Ønsker deg lykke til!! En fortsatt god påske til deg og dine =)
Herkules Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2008 Takk for det og lykke til til deg også!! Ja høres ut som du har nok å styre med:) Hvalpen har sikkert blitt en liten ungdom når barnet kommer så det går sikkert bra!! Hva slags hund er det? God påske
KaWi Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Det blir en Løwchen, en liten eksplodert bomullsdott som tåler mye! Det er min søster som har mammaen, så jeg kjenner godt til henne. Hun er en knallfin liten frøken som akkurat nå, er særs gravid og kvalm ser det ut til, stakkarn... Føler med henne =) Jeg har nemlig vært særdeles heldig å bare kastet opp en gang hittils, men har vært en del "uggen" da. Hvordan er formen din?
Herkules Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2008 Formen er overkommelig. Sist var jeg helt fin så jeg viste ikke hva svangerskapskvalme var før forrige uke, Var hjemme en dag fra jobb men har ikke kastet opp. Sist så hadde jeg vært på ul når jeg var ca 8 uker på vei så da var jeg liksom helt sikker på at jeg var gravid. Denne gangen har jeg ikke vært på ul eller lege så på en måte er det "godt " å være kvalm som en bekreftelse på at man er gravid. Trenger ikke være kvalm mer enn en dag altså Jeg elsker hunder, vet ikke helt om den rasen kanskje skjekke på canis.no. Vi har en boxer på 5 år. Hun er ganske så valpete og alle tror hun er unghund. Har sovet i hele dag jeg da så litt trøtt er jeg også, men har en skurk som ikket sover for tiden vondt i ørene sine stakkarn. I dag tagg han om å få legge seg kl 18.00 måtte drøye litt så det ikke starter på morgenen før jeg har lagt meg
KaWi Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 Det er bra at formen er nogelunde bra da. Boxere er nydelige hunder =) Og det er ikke uvanlig at det er valper helt til de er rimelig gamle. Har en leverandør som driver oppdrett av dem. Jobber som daglig leder i en zoobutikk skjønner du =) Og det skal jeg si deg, reagerer vanligvis ikke på lukter, MEN nå... hjelpes meg.... Det stinker!! =) Av griseører, oksemuskler og ikke minst akvariumene... Så mitt eget akvarium, det måtte jeg få en venninne til å hjelpe meg med. Så det ble en koselig kveld med myyye pusting med åpen munn =D Synd med den lille som har vondt i ørene, håper at det går bedre med ham. Og kjenner igjen den derre trøttheten, pleier vanligvis å være den som er oppe til siste stund, men ikke nå... Trøtt som en dupp ved 21 tiden, og holder ut til 22, MEN da er det rett til køys! Har gått inn i min "magiske" uke i følge babyverden. Er 11 uker i dag, så gleder meg til å kunne gå over i 2 trimester snart. Det er jo ikke lenge før du kommer dit du også. Dette ble langt, men i hvertfall, kos deg videre i påsken
Herkules Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. mars 2008 Ja boxere er livlige og barnslige, hadde en da jeg var liten også han var vill å gal til han døde. Du har egentlig drømmejobben du:) Har hatt litt lyst til at mannen min skulle drevet en dyrebutikke slik at jeg kunne hjulpet ham (med økonomi og sånn) Vi har også akvarium det er mannen min som er sjef for jeg liker ikke at fiskene dør:) Heldig du som snart skal over i 2. tri siden du liksom er så mye safere der:) Jeg er 9 fullgåtte på mandag. Sovet i 3 timer samtidig med gutten min i dag. Nå får jeg vel gå å gjøre noe fornuftig
KaWi Skrevet 22. mars 2008 #8 Skrevet 22. mars 2008 Det er ikke en jobb man blir rik av, men ikke en dag er lik, og det er det jeg trives med =) Du gjør da noe fornuftig når du sover? Du lytter jo på kroppen som sier "timeout" Det er jo tross alt ett nytt liv i deg som krever sitt... Og du kommer snart etter på 2 tri. Det blir litt bedre når man kommer dit. Litt mer avslappet, selv om jeg har vært heldig og ikke hatt noen blødninger eller noe. Kan jo bli skremt av mindre når man leser alle disse innleggene om sa og ma.
Herkules Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. mars 2008 Ja man kan bli skremt Jeg tenker som så at for hver dag så reduseres sjansene for en sa betraktelig. Har avtalt time hos gyn på den dagen jeg er 11 fullgåtte og begynner på 2. tri for å få en ul. Vi avtalte det sist jeg var der. Han er så grei han gynekologen min. Jeg fikk henvisning dit for en gu og innen jeg kom var jeg gravid, tror jeg var i 8. uke, han lot meg se nurket på skjermen og sa at om jeg følte for det kunne jeg komme tilbake etter 12 uker. Det var flott (hadde mistet i 14. uke så jeg var jo ikke helt trygg.) Nå var jeg der på kontroll i høst og så sa han "du får komme inn på en lurtitt neste gang også da vet du:)" Gleder oss til det. Nei skjønner at å drive butikk kan være tøft, men siden vi er så glad i dyr og mannen min fikk er skade i jobben så syns jeg det var en fin ide (nå vokser jo ikke butikker på trær, og å starte selv er jo risiko.)
KaWi Skrevet 23. mars 2008 #10 Skrevet 23. mars 2008 Så spennende =) Jeg har vært på to ul allerede, og sett hjerte banke begge gangene, ble bare sååå glad da. Mistet i november og blir ekstra godt fulgt opp pga. alder. Og det er meget betryggende. Så trist at du mistet. Det må ha vært forferdelig for dere, og sender mange varme tanker til dere nå. Tror nok at spiren sitter godt fast =) Hvor er det dere bor henne? Om jeg får spørre? Og når det gjelder butikk, det er morsomt og spennende, men det er krevende, Man jobber laaange dager og blir ikke rik, Min søster startet butikken i 1989 og så kom jeg med på lasset i 1991, skulle bare være der ett år eller to, men har blitt der siden =) Stortrives, og vi har en fantastisk gjeng som er ansatt hos oss. Så babyen vår, er nesten "alles" på jobben. Blir godt passet på av både kunder og ansatte, så det er koselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå