Gå til innhold

Åhh, jeg blir så frustrert. :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakka med barnefar i går formiddag (ca kl 12), om henting og levering av Guttongen. Han skulle hente, men visste ikke hvordan det ble, så han skulle ta kontakt når han visste om han kom i går eller i dag. Nå er kl 3 dagen etter, og her sitter vi. Vet fortsatt ikke når han dukker opp. Og ja: han svarer ikke på tlf.

Hva pokker er det som er så vrident med å sende en sms???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da!!! Trist å høre at barnefar ikke gidder å engasjere seg mer. Han går jo glipp av så mye. Skjønner godt at du er skikkelig skuffa :o( Sender en klem.

Skrevet

Skuffelsen forsvant vel for 5 år siden, nå er det egentlig frustrasjonen over at han bruker min tid og tar det som en selvfølge at vi er her når han kommer. Har vært kanonvær her i dag og i går, men har ikke turt å dra på fjellet i TILFELLE han skulle komme da.

Men nå (etter 4 sms og tre ubesvarte anrop) kunne han meddele at han er på tur.

Skrevet

Det er jo rett og slett respektløst! Hadde kostet han en halv kalori og melde deg da han dro ut, så visste dere at han ikke kom på en stund... Skjønner godt at du blir frustrert....

Skrevet

Åhh, der kom han, endelig.

Respektløst ja.

Værste er jo at Guttongen som i utgangspunktet ikke er så hypp på å dra blir usikker når jeg ikke kan svare på nøyaktig når pappa'n kommer. Nei sjit altså. Neste gang jeg skal reprodusere meg skal pappan bo i et reagensrør eller forplikte seg med langt tyngre dokumenter enn vigselsattest og søte tekstmeldinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...