Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 uker igjen til fullgåtte 12 uker. Er så lenge til :(

Men vi får holde ut :))

God påske

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Har ikke du samme termin datoen som meg, 9.nov.? Vi er 8+0 :)

Vet ikke om du har sett meldingen til deg på terminklubben, skrevet under tråden "Hei Hepsi".... :)

Skrevet

hehe....begynte å tenke litt.....du har kanskje rett du.

Ønsketenkning å være 8+0 :)

Skrevet

Høh???Hvilken terminkalkulator er det du bruker????Jeg er 7+3 i dag, og har termin 6 november(babyverden/legen min).Regnet utifra 28 dagers syklus og siste mens dag.Fikk ikke helt ditt regnestykke til å stemme....fortell, fortell.;)

Skrevet

Hei titt tei :))

Joda vi har 9. nov og er 7+0 i dag... det sier både bim og babyverden :)) Skulle ønske selv vi var 8+0- men det er nok en hel uke til :(

Håper påsken har vært bra så langt :)) Og at formen er god!

Skrevet

hehe.....nå har jeg vridd hodet mitt her ;) Jeg har bare trodd at slik er det bare, men fikk en aha opplevelse nå.

Det er bare skrive måten jeg har bommet på, 7 fullgåtte uker skrives 7+0 og ikke 8+0 som jeg trodde ;)

Har termin 9/11, og er da 7+0. Dette stemmer vel? :)

Skrevet

Formen er bedre nå, fått tilbake litt matlyst. Så har jeg fortalt nyheten til foreldrene mine og fikk mange tips av mor. Det er godt:)

Formen din bra da??

Skrevet

har termin 16 november og er 6+0 i dag ... men her inne står det svangerskapsuke 7... ?!...

Skrevet

Jepp...dette er ikke lett å bli klok på.

Jeg ble faktisk klokere i stad.... :) Wow!

Jeg er 7+0, og er nå i min svangerskaps uke 8, akkurat 1 uke før deg. Jeg har 7 fullgåtte uker og starter min 8. uke i dag ;).....du starter din 7. uke i dag, 6+0 :)

Skrevet

stemmer nok det ja :) .. er ikke så enkelt å holde styr på :)

Skrevet

Jeg er 7+0 idag :-))) Termin 10.november!

Kvalemen er kommet og den hersens svimmelheta/hodepina er ille om dagene :-/ Men man må bare holde ut :-)) Nå er neste mål å bli 8 uker!

Skrevet

Jeg er 7+2 i dag, og har også regnet ut terminen til 9.Nov. Spennende:) Hvordan er formen da?

Deilig med påske i alle fall slik at man får slappet av litt ekstra!!

Skrevet

hei Scoobydo... vi har samme termin 16 nov. jeg er 6+3, men det står at jeg er i 7 uka.. det er jo riktig på en måte det. vi har gått 6 fullgåtte uker og er inni en 7...

Skrevet

Hei jeg har termin 10november og er 7+1 idag ifølge babyverden.no... da skal vel du være 7+2?(til HI:)

Skrevet

hehe, så nå at dette innlegget var jo ikke fra idag;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...