Millapril Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Gratulerer så mye med dagen til lille Camilla, som blir ett år i dag! Tenk at det allerede er ett år siden du så verden for første gang, noen dager på overtid. Kan tenke meg mamma og pappa var glad for å få deg ut og hilse på deg. Du er en nydelig, blid og flink liten jente, som alltid har et smil med masse tenner på lur! Håper du får en super dag og masse kake, som du liker så godt..hehe Klem fra Erica og mamma'n
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Gratulerer så mye med dagen Camilla!!! Og ikke minst gratulerer til mamma og pappa også, som er så stolte av lillejenta si. En skikkelig god-jente har dere fått, og makan til blid unge skal man lete lenge etter :-) Vi er så glade for at vi ble kjent med dere og at vi har fått leke masse sammen i dette første året. Jeg tipper mamma tenker masse på hva som skjedde for et år siden. Litt av et år, og litt av ei jente! Håper dere har en super feiring! Stor klem fra Mia & mamma :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Hei, Gratulerer med dagen til god jenta. Håper dere får en flott feiring alle tre med masse kake og ballonger. Utrolig hvor fort dette året har gått og vi er super glad for å fått være en del av dette året. Tenker både mamma og pappa er super stolte av den lille som plutselig ble ett år. 3 X hipp hurra fra Hanne og Mathilde.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Tuuuusen takk for hilsninger! vi har kost oss masse i hele dag, har besøk av mormor fra Kristiansand. Og så har farmor, farfar, onkel og kusinene vært på besøk i dag. Merket på Camilla at hun skjønte at det var hun som var midtpunktet i dag. Hun har strålt som ei sol, og bare storkost seg i all oppmerksomheten hehe, Kanskje ikke så rart at hun sovnet som en stein da det var leggetid :-) Og så rar dag egentlig også, har jo gått og tenkt at klokka halv to var vi i bilen på vei til Ullevål. Klokka tre så tok de vannet, klokka halv fem så fikk jeg drypp.....osv osv....hver gang jeg har kikket på klokka så har minner kommet. Akkurat nå for 1 år siden tipper jeg at jeg beit en del i puta hehe Camilla ble jo født 23:18 så enda litt igjen før hun "egentlig" er 1 år. Så innmari rart å tenke på :-)
Endelig ny spire i magen Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 Hipp hipp Hurra for Camilla som fylte 1 år igår. Håper du fikk en fantastisk flott dag! Og velkommen etter..hehe Håper vi kan ses snart igjen! Gratulerer så masse med dagen! Klem Bendicte mamma`n min hilser også
Rødtopp75 og to små Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Gratulerer så mye med dagen (litt på etterskudd). Håper du hadde en kjempekoselig dag med mange pakker, kaker og besøk. Klem fra Josefine og mamma'n
Solstråle72 Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Gratulerer med vel overstått 1 års dag til lille Camilla!! Litt på etterskudd her også. Håper dere har kost dere masse med snuppa, og regner med det har blitt både pakker og kake :-) Klem fra Tobias og mamman
smurfen :o) Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Beklager forsinket bursdags hilsen. Gratulerer så mye med vel overstått bursdag til Camilla!! Kjekt å høre at dere hadde en fin feiring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå