Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Så da tenker jeg at jeg skal slå til med noe HOT,HOT,HOT indisk Take away, og en runde i sengehalmen for å få fart på sakene.. Hehe.. 1 uke til termin idag..så er jo verdt et forsøk;) Dersom dette ikke funker, har jeg ikke tro på kjerringråd asså Har vel egentlig ikke såååå veldig stor tro på fødsel uansett, da jeg ikke har så mye som en ussel kynner eller andre tegn på fødsel...Men, men.. man veit aldri;) Lykke til alle andre klekke-klare:)
2hærligegutter Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Håper jeg og. Slimproppen gikk i går. Men det ser ganske dårlig ut med den Fullmånen, spesielt her på østlandet, det snør jo , og det har kommet ganske mye.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Regner med at "fullmånens (evt) kraft" virker selvom det er litt snø og skyer i veien, hehe;) Neida, vi får krysse fingrene og håpe på det beste;) Du er heldig som slimproppen har gått på da.. Selv har jeg egentlig ingen tegn til fødsel.. Er førstegangs da, kan kanskje ha noe å si? Lykke til iallefall:)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Er enn ikke moden så er det ikke vits å prøve kjerringråd. Jeg tenker babyen i magen min kommer når han skal.
Phantom´ Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 En runde i halmen skal nok prøves nå ja :-) Har også en uke igjen så det er bare å komme...
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Jada, jada.. Det er jeg fullstendig klar over.. Startet tråden litt for moro;) Men, om jeg har lyst til å forsøke disse kjerringrådene uansett, er vel ikke noe du trenger å bry deg med! Jeg skriver jo at jeg ikke har noe stor tro på at det skal funke, men at det er verdt et forsøk...
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 6 dager til termin her, og her skal vi også ta oss en runde i halmen =P Fikk fotsoneterapi i går, skal få det i kveld også Har også vært ute og måkt litt snø og gått litt... Håper fullmånen kan hjelpe meg med "resten" =P (Månens kraft "funker", selvom det er litt skyer og snø i veien =P)
Phantom´ Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 Jeg har og måkt snø... men nå har jeg bare vondt i bekkenet, og angrer i grunnen på hele måkinga...
2hærligegutter Skrevet 21. mars 2008 #9 Skrevet 21. mars 2008 Tror ikke det er noe håp om rulling i sengehalmen her i gården. Sambo er drit stressa fordi slimproppen har gått, prøver å utsette fødselen så lenge som mulig. Og der jo bare 1 uke til termin, Jeg kan vel få slippe å gå lengre nå
Axus' girlfriend Skrevet 21. mars 2008 #10 Skrevet 21. mars 2008 GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO FULLMÅNEN!!!Er jo lov til å håpe, selv om håpet akkurat nå er veldig lite.
VeslePhreaken Skrevet 21. mars 2008 #11 Skrevet 21. mars 2008 Har termin i dag, så jeg har fullmånen litt i bakhodet ja.. Skal få samboern til å gi meg litt fotsoneterapi i kveld, og kanskje blir det litt sex også... Er det forresten noen som prøver den stillinga som rikshospitalet (?) anbefaler?? Kan ikke fatte hvordan man skal få puste med beina så høyt..!?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #12 Skrevet 21. mars 2008 Hvilken stilling er det de anbefaller..?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #13 Skrevet 21. mars 2008 Rikshospitalets sexoppskrift for å sette igang en fødsel: Dette virker ikke alltid, men gir den beste måten å starte fødselen på en naturlig måte. "Ligg på ryggen med hodet og skuldrene godt støttet opp av så mange puter som du synes er behagelig. Partneren skal stå på kne med ansiktet mot deg mellom beina dine. Løft det ene benet så foten hviler på hans skulder. Gjør det samme med det andre benet. Selv om denne stillingen ikke er behagelig gjør den det mulig for penis å trenge så langt inn at penishodet berører livmormunnen. Det er ikke nødvendig at du får orgasme, men en orgasme kan starte sammentrekninger som senere danner det rytmiske mønsteret for de tidlige veene. Nå han har hatt sædavgang bør han bli inne i deg i ca 5 min., og du skal ligge i samme stilling med bena høyt i 10-15 min så livmorhalsen blir badet i sæd. Det er også viktig å stimulere brystvortene med hendene eller tungen, dette kan gi virkning også uten samleie. Ca 20 min med stimulering avbrutt av andre former for kjærtegn passer de fleste kvinner. Etterpå: slapp av og døs gjerne litt. Selv om du ikke har startet sammentrekningene i livmormusklene, har du ganske sikkert hjulpet livmormunnen til å åpne seg raskere." Lykke til;)
Mamman*til*Lukas Skrevet 21. mars 2008 #14 Skrevet 21. mars 2008 Jeg har gått med kynnere og mensenmurringer i tre dager nå, og i dag har det kommet blod i truseinnlegget også, i tillegg til at kynnere og mensenmurringer er sterkere. Har hatt sex på formiddagen i dag, og vært mye oppe og trødd, så nå håper, håper, HÅÅPER jeg at fullmånen kan gjøre sitt i natt, så vi kanskje får treffe lillegutt i løpet av helga. :D Krysser fingrene for alle oss fødeklare! Ooo store smerte, kom til oss!!
to tette Skrevet 21. mars 2008 #15 Skrevet 21. mars 2008 sauene pleier å fø ved fullmåne å flosjø, så det er jo lov å håpe at månen har kraft også over fostervannet vårt men ser ikke ut som jeg skal ligge å ule til måneskinnet i natt.. uhu! venter spent! 5 dager til termin her )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå