blittmamma07 Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 hun fikk noen smakebiter i går og det falt veldig i smak. men kan hun få det som middag?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Jeg ville ikke gitt min baby et slikt blandingsprodukt, men du gjør selvfølgelig som du vil! Min snupp har først så vidt fått smake pølse i en alder av 16 mnd., men aldri en hel middag!
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Hun kan vel, men det er vel ikke til å anbefale.. Ettersom de små ikke skal ha mat tilsatt salt o.l. Dette er helt opp til deg selv å avgjøre, men det anbefales hvertfall ikke av HS osv..
Makka Pakka Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Har gitt gutten min på 10 mnd smakebiter av pølse. Ikke en hel middag men fått smake litt av min middag f.eks. Vet det ikke anbefales men men.. Er en dårlig mor som ikke klarer å dy meg
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Selvsagt kan du det! De kan jo ikke leve på most brokkoli og kokt vann i evig tid som noen her inne mener.. Du har jo magrere varianter av pølse,både kalkun og svin..
mortil4vakre Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Er mye annet enn moset brokkoli og vann (trenger ikke koke når barnet er mer enn 6 mnd)! Pølser er IKKE å anbefale til så små barn som helt nede i 10-mnd alderen, som måltid, har ikke helsesøster sagt det til deg? I såfall, spør neste gang du er på helsestasjonen. Som noen har skrevet, kan du etterhvert starte med evnt kalkunpølse. Selv det er i grunn for tidlig! Jeg forteller hvertfall dette til alle småbarnsmødre som spør meg om dette på jobb! Hilsen HS!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå